Bu elenen gruplar madem jüriyi beğenmeyip eleştiriyorlar, peki ya o eleştirdikleri jürinin ya da jürilerin puanlarıyla finale çıksalardı o zaman ne olurdu? işin rengi değişirdi tabi.. Emin olun elenseydik çok üzülürdük ama bu sadece bununla kalırdı.. jüriye en ufak bir kötü söz söylemezdik.. Zaten jürinin adaletine güvenmicek okul delikanlı gibi orda jürilerin isimlerini görünce giderdi burda elendikten sonra konuşmazdı.. HERŞEY MÜZİK İÇİN!!!