Skater Memo kardesim sanırım sen HPAL ın vokal ve gitaristiydin
yok ben ritm gitaristim vokal olmayan gitaristtim yani. ben zaten biz süperdik gibi birşey demedim, elbette james gibi söleyemezdi ama diğer metallica yapan arkadaşların vokalinden iyiydi bence bizimki.
Arkadaslar böyle bir yarısma var zaten bu sene kasım ayında yani gecen 2006 klasım ayında ikincisi düzenlenmişti Coverfest adında Studio Live de gercekleşiyor gercekten kaliteli grupların cıktıgı güzel bir liseli genc yarısması :) birde soundcheck vardı ama o sanırım gecen sene duzenlenmedi!
evet o yarışmaları biliyorum ama benim kafamdaki daha farklı bişi şöyle ki: festival gibi olcak yarışma değil. ilk başta bi kaç okul olcak sonra geleneksel olunca okul sayısı artar. işte her sene bi okul ev sahibi olcak her okul cıkıp 3 şarkı felan calar. ses sistemide bi kaç okul bi araya gelince iyi bişi alınabilir. öyle işte kardeş okul arıyoruz şimdilik: haydarpaşa anadolu lisesi, burak bora anadolu lisesi ve intaş lisesiyiz :D