temple_bar şarkı zor diye finale kalınmasının saçma oldugunu bir cok arkadas wurguladı we sen hala sarkı zorlugundan behsedıosunn... bu arada du hast ramsteın we metallıca fuel(cumartesı gunku) mukemmeldii... sen kalamadın diye ortalıgı kızıştırmaa herkeze başarılar finaldee