-
Bu başlığa saniyede 29 yorum düşüyor
-
sana solememıstım cıdden ama .. cıdden calabılcegını yanı normal aletlerle herangı bı klavyeyle yapabılcegını soluyorsan cıdden kusra bakma. ama emın ol kı o klavye bı ıkı gunde yapılabılcek bısey dııldı .. nese
-
join me in death yapan arkadaşların şarkılarını küçümsemiyorum tamam :S zorluk önemli değilde blinded chains :S müzikal açıdan daha iyi join me in death ayrıca join me in deathin vokali ve yorumu berbat ötesi...blinded ise çok iyi ee neden bu joinme geçti onu anlamadık
-
dellendirme beni türkiyedeki klavyecileri topla bakiyim kaçı rammstein a cesaret edebilir ayrıca sahne performansımızda iyiydi gayet herkes eğlendi oraya çalıştıkta çıktık stüdyoda ne kadar zamanımız gitti ter döktük saygılı ol biraz,herkes uğraştı.senin gibi müzisyene ben,neyse ya
Güray Kunduracı
Synth Creator - Royal School of Music Grade 5 sertifikalı piyanist Rammstein du hast cover(klavye)
Haydarpaşa teknik okulları
beni de kızdırdınız ya başka bişe demiyorum.
-
biz yarışmaya girmeden nasıl anlayabilirdik ilahi güçlerimiz yok bizim arkadaşlar! cavalye çok müzikten anlayan biri olduğunu zaten düşünmüyorum bence çok fazla konuşuyosun bilmeden bir şeyleri. finale çıkınca kendini 40 yıllık müzisyen zannetme! biz jürinin kim olduğunu saat 3 de öğrendik cumartesi günü. ne yapalım aa bunlar jüri kesin elerler girmeyelim mi diyelim?
allah aşkına mantıklı konuşun 2 dakika ya!
2 gün birşey yazmıyoruz diye müzisyen oldu herkez.
ayrıca sen kimseye "demekki yeterince iyi değildiniz" deme hakkına sahip değilsin! eğer sen de elenseydin yanımda olurdun eminim. biz sustuk bu sefer siz bize saldırmaya başladınız. join me yi yapıp finale kalıp sonra bana müzisyen gibi yok performans yok bilmem de diyemezsin biz neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz! mantıklı olun!
senin dediğin join me yi ben 20 dakka çalışarak herseyini çalarım ama sen bi blinded in chains i çalamazsın. bunları söylüyor muydum bugüne kadar ben? biz sustuk siz başladınız. kişisel problemi olan da gelir özelden mesaj atar. bu kadar!
14 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: BetterOfDead2
söylediklerine katılıyorum.. join me yi 20 dakkada çalışıp çalabilirsin.. hatta herkes çalabilir.. o zaman yapsaydınız.. neden kastınız zor bir parça olsun diye.. daha öncede dedim gene diyorum.. biz bu KOLAY şarkının boyumuza göre olduğunu seçtik.. siz ZOR şarkıyı seçtiniz.. burda olay kolay ya da zorluk değil önemli olan doğru düzgün olması biz bunu başardık jüriye göre.. sizinde demekki hatalarınız vardı bence bu hataları bulmakla başlayın işe.. benim üstüme gelmekle değil... ben join me nin kolay bir şarkı olduğuna katılıyorum ama sizin şarkınızdan daha güzel bence.. jüride böyle kabul etti saygı duymak lazım. ve elenseydik asla burada bas bas bağırıp yok jüri böyleydi yok şöyleydi demezdim.. kazananın müzik olmasını istioyrum herşeye rağmen... ve müzisyenlik hatayı başkalarında aramakla olunmuyor önce aynaya bakmak lazım..
-
cidden çok sinirlendim ya yap sen kendin çalda bana gönder eyvallah diycem dur ben sana yardımcı oliyim madem o kadar iyisin tonları söyliyim
solo tonu : basic square synth attack:50 decay:25 release:0
en baştaki ton : velocity-braas dik üçgen dalga,filtre lp.14,lfo gain 30
ortadaki yaylı ton : vns+vcc+bss string combination
çalda görelim bi izleyelim yavrum
-
ayrıca child in time da 10 dakkalık bi parça kolay kısmını çalmakla bitmez onun klavyesi ilk gördüğümde hemen izledim meraktan baştaki solonun zor kısmını nasıl çalıcaklar diye sonra baktımki öyle bi yer yok e normal olarak şunu dedim zaman yok nası yapsınlar ama sen bana hakaret ediyosun ya kimsin sen kaç paralık piyanistsin piyano gördünmü hayatında cidden kan beynime gitti
-
peeh ... gurayı da sınırlendıdıysenız varya .. hakkaten arkdaslar ya varsa ole baba yureklı bı arkdas ve bızı kucumsıyen olursa ıyı olur.. otursun soyle evde kaydetsın du hastın klavyesını koysun su foruma lınkını bakalım karar verelım sora butun grup olarak ozur dılıyıp ezıldık abı kusra bakma dıyelım.. .ama ezenlerden olsun rıcam tammı .. hanı bole kolay sarkı ,,, du hast bıle fınalde dıyenler ozellıkle... hıc bı seklde tartısma yaratmadan halledelım bunu gayet ıyımserım su anda guray sende ol agır baslı ol bakalım ya bole tartısarak bı yere gelemıcegımızden cıksınlar yapsınlar herkese basarılar ayrıca fınalde......
haydarpasa teknık * bass
rammstein- du hast
-
İlk once skeater memodan ozurdiliyorum ben diger gitaristiniz zannettim yok sana demedim ben öyle atlaya atlaya elestririrm sozum sana degildi yani ki ayrıca HPAL beste ve yorum gayet iyidi hosuma gitti. Şimdi arkadaslar ilk once sunu belirterek konusmama baslıyayım burda ne klavyecimiz gurayı nede benim g.t kalkıklıgımız degil bunu bir basta söyliyelim biz Haydarpasa teknik okullarında haspel kader bulusmus aynı bolume denk dusmus yetenekli insanlar olarak cogunuzun müzik bilgisini 3 e böler 1000le carpar konumdayız kimseyi asagılamıyorum yani diyorumki hepiniz olmasanızda cogunuzun müzik bilgisinden daha cok bilgi sahibiyiz. gürayda sertifikalı klavyeci oldugu gibi bende özel istanbul güzel sanatlar dan 4 senelik jazz ve armoni derslerimden sonra M.E.B den onaylı Jazz Sertifikası almıs Bir basscıyım fakat kasdavda elektro caldım buda zaten benim müzik konusunda ne kadar yetenekli oldugumun gostergesidir ki ailemde müzisyen babam istanbul üniversitesi devlet konservatuarı kontrabass bölümü mezunu dedem de yine istanbul devlet konservatuarı şan bölümünden mezun yani ailecek müzisyen bir kişilgim dogdugumdan beri müzikle ilgileniyorum gürayda böyle bir kişilik insanları karalamadan once bir arastırsak nasıl bir kişilik oldugunu. İnsanları kücümsemiyelim! onemli olan sarkının zorlugu degil yok bodom calalım alexiinin o durdurulamaz sololarını atalım kesin birinci oluruz degil acıkcası ben beyenmedim bodomu rezil ettiler youtube da okulda cekilen videoları daha iyidi bir şeyler bekliodum ama olmadı child in time i yapan klavyedir arkadaslar o yuzden daha onceki yazılarımdada soyledim hic bir sarkı kesilip bicilemez cunku o uzun bolumleri o çorbanın tuzudur . Neden du hast ı caldık du hast kolay gibi gorunsede aslında zor bir sarkıdır klavyesi olsun vokali olsun bu sene davulcumuz yoktu evet 6000 mevcutlu okulumuzda sadece 1 tane davulcumuz vardı oda davula yeni başlamıştı ondan onceki planlarımızda calacagımız parcalar bunlardı Dream Theater As i Am Children of Bodom - Bodom After Midnight davulcumuz dısında bunları eksiksiz calacak pozisyondayız ki ben basscı olmama ragmen bodomun sololarını atabiliyorum! Burda kendimi yukseltmiyorum gayet yetenekli insanlar oldugumuzu sarkımızın aslında gorunurde o kadar kolay olmadıgını hic birimizin kazma olmadıgımız belirtiyorum.Kimse sidik yarısına girmesin yani burda konusmiyacagım kimseyle ters düşmiyecegim diyorum ama insanların bu kadar kolay karalanmasına goz yumamam!
Kaan Acurol
Haydarpasa Teknik OKULLARI
-
www.mentmakina.com/show.wmv
bi tarafında bişe varmış peh bana laf söleyen o guns n roses çalsın felan diyene bi cevap birazda doğaçlama yaptım daha konuşmassın artık biter burda bu tartışma