Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Leprosy_666 • 15 Nisan 2007 00:00 • #627413
    7 mb oldufguna bakmayın 1024 adsl baglantısıyla 1 dakikadan az bir sürede iniyor! çekinmeden üşenmeen şiddetle indiriniz
  • sweep_pick • 15 Nisan 2007 00:00 • #627414
    Ben child in time çalan kurtuluş lisesinin solo gitarist + klavyecisiiym.
    ''G on M-Audio'' hakkımda çok büüyk konuştun sen. bana kaç paralık klavyecisin dedin. hayatında piano mu gördün dedin. ben yıllarımı verdim bu işe. senin videonu da izledim.

    http://www.youtube.com/watch?v=C4czW4OLT4U

    Sen al bunu izle.
    Chopin - Fantasié Impromptu 'nun bir kısmı. bu öyle rammstein çalmaya, guns and roses çalmaya benzemez. ben chopin çalıyorum, beethoven çalıyorum, mozart çalıyorum.
    Asıl sen kaç paralık pianistsin. Haddini bil de konuş. Bir daha da büyük konuşma. Kendini çok beğenmişsin sen....
  • Leprosy_666 • 15 Nisan 2007 00:00 • #627415
    Bi suratını gorseydik keşke yaa :D öyle ellerden anlasılmıyor!
  • G on M-Audio • 15 Nisan 2007 00:00 • #627416
    ya hacı ben sana demedim ayrıca bende klasik çalıyorum zatende ben du hast çalmakta hiç bişe yok child in time nasıl finale kalamadı diyene dedim emregonmuydu neydi sonra ana hakaret etti bende ona niye child in time ın çıkamadığını söledim sen alındın ben ona dedim kaç paralık piyanistsin diye zaten ben hakaret yedim diye öyle konuştum eski mesajlarıma bakarsan öyle biri diilim ama du hastta klavye çok basit diyen lavuğa dedim sonra karambolden sen çıktın tekrarlıyorum ben sana demedim arkadaşım yaw
  • G on M-Audio • 15 Nisan 2007 00:00 • #627417
    orda guns n roses çalsın diyene yazıyo hatta
  • Lepiska • 15 Nisan 2007 00:00 • #627418
    iyide sen tamamını yapmamışnıki güzelim patlak bi intro vermişin sadece :D http://www.youtube.com/watch?v=m_JoMiWVETw&mode=related&search= al sana tamamını yaptım gnr yaptığını sanan arkadaş :D Part III e kadar var bakarsın bi şeker commentlerini bekliyorum
  • skater_memo • 15 Nisan 2007 00:00 • #627419
    -BİR KASDAV YARIŞMACISININ JÜRİYE MEKTUBU-

    KAZANIRSA;

    Sevgili jüri.. beni seçtiğin için seni çok seviyorum.. Sen zaten bu Türkiyenin en iyi jürisisin.. İnşallah ilerde çok iyi yerlere gelirsin.. odamda posterlerin asılı.. Allah uzun ömürler versin sağlıcakla kal vs gibi güzel sözler...

    ELENİRSE: (allaaaahhh kaçııınnnn)

    ulan jüri denilen mahlukat sen nası elersin beni.. ulan o kadar çalıştık utanmadın mı elerken.. kaç para verdiler ha söye.. yazık değil mi bize.. senden müzik adamı mı olur zaten.. ilerde karşıma çıkma..

    made by sercan
    14 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: cavalye


    mesela senin şuan finale kalıpta yaptığın gibi dimi ;)
  • temple_bar • 15 Nisan 2007 00:00 • #627420
    G on M-Audio
    yanlış anlamış olabilirim seni. bana bişi demediysen senden özür diliyorum. ama videodanda o hareketi yapmasaydın bence. ayıptır :D

    leprosy_666
    evimde piyanom yok. bu videoyu kasdavdan önce taksimde çekmiştim. evde olsa hemen yüzümle birlikte çekip atardım.
  • ouuzz • 15 Nisan 2007 00:00 • #627421
    youtube a 13 ocakta atılmış bi video..eskiden yapmıştım zaten şimdi konusu açılınca koydum deme sakın..views 1881 açıklama ing yorumlar ing şaşırdım açıkcası hatta inanamadım..eger gerçekten sen yaptıysan bu kadar yetenekliysen niçin buralarda seviyesiz kavgalar yapıp insanların emeklerine saygı göstermekten çok onları çekememezlik yapıyosun anlamadım.
  • sweep_pick • 15 Nisan 2007 00:00 • #627422
    G on M-Audio
    yanlış anlamış olabilirim seni. bana bişi demediysen senden özür diliyorum. ama videodanda o hareketi yapmasaydın bence. ayıptır :D

    leprosy_666
    evimde piyanom yok. bu videoyu kasdavdan önce taksimde çekmiştim. evde olsa hemen yüzümle birlikte çekip atardım.