Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • G on M-Audio • 15 Nisan 2007 00:00 • #627433
    mentmakina linki kapanmıştır videom http://www.youtube.com/watch?v=gLEoT8hI-0U dan izlenebilir
  • cavalye • 15 Nisan 2007 00:00 • #627434
    FİNALE KALAN OKULLARA BAŞARILAR!!! haksızca elendiklerini düşünen okullar için üzgünüm.. inşallah seneye daha iyisini yaparlar... buraya finale kadar birşey yazmayacağım ve bakmayacağım çünkü baktıkca moralim bozuluyor.. bu güne kadar finale kaldığımız için sadece üstümüze gelindi başka birşey değil yani.. tebrik edip finalde iyi bir ortamın oluşmasını sağlamak yerine moral bozmaktan başka bir iş yapılmadı..(tebrik edenlerde oldu haklarını yememek lazım).. bize bu hak verildi finalde elimizden geleni yapacağız.. bizi durdurabilmeniz için cem uzanın başa gelmesi lazım..!! ( KASDAV'da H.İ.M ÇALINMAYACAK!!!)
  • RevengeISeek • 15 Nisan 2007 00:00 • #627435
    İntaş Lisesi,elenipte sizin kadar çok ağlayan başka okul yok dikkat ederseniz.Hakketmiş olsaydınız suan emin olun finaldeydiniz onun için daha fazla uzatmayın bu konuyu.
    15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: Bican


    şimdi sen bizim pekde haz etmediğimiz bi balık konumuna düştün.. gereksiz ve anlamsız biçimde olayın içine atlıyosun.. ben ilk yazımda finalde ki okulların hepsine başarılar diledim ve en iyisini yapıcaklarına inandığımı söyledim.. ama bazı arkadaşlar bize yüklenmeyi denediler.. onlara cevap vermek içinde biraz daha sert olmak gerekti..

    bu arada ağlamak ve hakkını aramak arasındaki çizgiyide senin miyop gözlerinden dolayı farkedemediğini varsayıp mazur görüyorum.. hakaretlerini de terbiyesizliğine veriyorum.. asla bi şahsa hakaretim olmadı şimdiye kadar.. (sanırım sen ilksin..)
    ben zaten kasdav olmasa da müzikle uğraşıyorum..

    biraz aşağılara inmeni ve ilk yazımı okumanı isterim.. ya da ben koyaliim yukarı..

    finale kalan herkese tekrar başarılar..
  • BetterOfDead2 • 15 Nisan 2007 00:00 • #627437
    İntaş Lisesi,elenipte sizin kadar çok ağlayan başka okul yok dikkat ederseniz.Hakketmiş olsaydınız suan emin olun finaldeydiniz onun için daha fazla uzatmayın bu konuyu.
    15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: Bican


    şimdi sen bizim pekde haz etmediğimiz bi balık konumuna düştün.. gereksiz ve anlamsız biçimde olayın içine atlıyosun.. ben ilk yazımda finalde ki okulların hepsine başarılar diledim ve en iyisini yapıcaklarına inandığımı söyledim.. ama bazı arkadaşlar bize yüklenmeyi denediler.. onlara cevap vermek içinde biraz daha sert olmak gerekti..

    bu arada ağlamak ve hakkını aramak arasındaki çizgiyide senin miyop gözlerinden dolayı farkedemediğini varsayıp mazur görüyorum.. hakaretlerini de terbiyesizliğine veriyorum.. asla bi şahsa hakaretim olmadı şimdiye kadar.. (sanırım sen ilksin..)
    ben zaten kasdav olmasa da müzikle uğraşıyorum..

    biraz aşağılara inmeni ve ilk yazımı okumanı isterim.. ya da ben koyaliim yukarı..

    finale kalan herkese tekrar başarılar..
    15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: RevengeISeek


    umarım herkez cevabını almıştır bu konu daha fazla uzamasın!

    finaldekilere başarılar..
  • emregon • 15 Nisan 2007 00:00 • #627438
    klavyecilerin kaçı rammstein çalmaya cesaret etti denmiş. sanırım güldürmeye çalışıyorsunuz. klavye çalmak ses bulmakla bitmiyor güzel kardeşim. Reason da NN-XT 'nin sample'ları ile oynamakla ya da tıpatıp aynısını istiyosan Cubase ile direk şarkıdan sesi çalmakla(hacılamak manasında) bitmiyor. Ona buna artislik yapmaya çalışmışsın ama olmamış klavyeci kardeşim. du hast çalıyorsun işte ötesi yok.
  • emregon • 16 Nisan 2007 00:00 • #627439
    normalde sizin guruba karşı bi garezim yoktu ama baktım ki gayet nesnel bir durumun belirtilmesini dahi kaldıramıyorsunuz. nesnel durum olan şey de şarkının kolay olması. direk ukalalık yapmaya başlayacağınıza bu durumu kabul etseydiniz saygı duyabilirdim.
  • Leviathan • 16 Nisan 2007 00:00 • #627440
    arkadaşlar, oraya çıkın eğleninin. önemli olan bostancı gösteri merkezinde 5000 kişinin önünde çalmak. gerisi ipimle kuşağım tipimle başağım yani. sizi değerlendiren adamlar, ödül verenler çok mu anlıyor müzikten? tabi ki hayır. zaten müzikte yarışma kavramı başlı başına yanlış, ki hele bunun lise seviyesine indirilmesi korkunç. evet kasdav rezil bir organizasyon, dünyanın parasını kırıyorlar ama ses düzenine kamyon şoföründen farksız adamlar veriyorlar -bilmiyorum bizim zamanımızda öyleydi-. ancak gene de bunların hepsi birer eğlence kaynağı. ilerde hatırlayacağınız çok güzel, eğlenceli anılar olarak kalacak zihinlerinizde. ha elenmenizde üzüleceğiniz tek nokta bir daha orda çalamamak olsun, o da çok da önemli değil.

    hiç bir şekilde hiç bir sonuca kesinlikle üzülmeyin; bunların hepsi size zaten birer konser tecrübesi olarak geri dönecektir. biz zamanında elenmiştik de, finale de çıkmıştık, finale çıktığımızda da jüri tarafından depresif bulunup guya gençliği temsil etmediğimizden ödül alamamıştık; emvayi çeşit makara. bunlarla gülüp çok eğleneceksiniz. hatırlıyorum da biz çıktığımızda cenk eren, seyyal taner bile vardı jüride, gerçi şimdi aylin aslım falan varmış pek bir fark yok yani ama şunu diyeyim; sakın ödül almak için, ödül alma amaçlı işte yok 80ler çalalım, yok herkese hitap etsin, yok yumuşak olsun, vokale muhakkak hatun koyalım tirplerine girmeyin. çıkın içinizden geldiği gibi çalın söyleyin. çünkü burdaki sözde başarısızlığınız, aslında manen çok büyük anlamlar ifade eden bir değerdir. bunun farkında olun yeter.
  • Leprosy_666 • 16 Nisan 2007 00:00 • #627441
    Ravengelseek HIM kONusunda eyw hislerime tercuman oldun :D leviatan kardesim sonuna kadar haklısın sanada katılıyorum. Emregon simdi güzel kardesim kolay sarkı yoktur tüm sarkılar emek ister az da calıssan cok ta calıssan sarkı bir dakka icinde bitebilecek bile olsa o sarkıya verdigin bir emek vardır klavyecimizin kasdettigi bu ve ayrıca rammstein ın tonlarını calmaktansa (hacılamak manasında) kendimiz yapmak bizim için daha iyi yoksa bizde biliriz Manga - Du Hast Cover ını ;) ayrıca Cubase ve Reason kullanmasını bizde biliyoruz! onuda ek olarak belirtelim birde bu piyanistler in kavgasını son bulmasını istiyorum cunku lafı atıp kaçan arkadas ortalıkta yok öyle etrafı velveleye verdi sonra arazi oldu herkez kendi capında iyidir onemli olan müzikle ugrasmaları cunku müzik hakikaten cok kutsal bir seydir benim gozumde bu tartısmalarda burda bitsin hepinize cok tesekkurler. Bu arada Sarkının girişindeki o tek notalık dı dıdın dıdın olayı :D rammstein simple kullanıyor triplet olarak orda klavyecimiz 32 lik nota basıyor bunuda eklemeden gecemiyecegim!

    Kaan ACUROL
    HaydarpasA Teknik Okulları
    Rammstein Du Hast
  • SwornToSatan • 16 Nisan 2007 00:00 • #627443
    klavyecilerin kaçı rammstein çalmaya cesaret etti denmiş. sanırım güldürmeye çalışıyorsunuz. klavye çalmak ses bulmakla bitmiyor güzel kardeşim. Reason da NN-XT 'nin sample'ları ile oynamakla ya da tıpatıp aynısını istiyosan Cubase ile direk şarkıdan sesi çalmakla(hacılamak manasında) bitmiyor. Ona buna artislik yapmaya çalışmışsın ama olmamış klavyeci kardeşim. du hast çalıyorsun işte ötesi yok.
    15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: emregon


    arakdasım sen bayaa bı komıksın erken gelmısın bostancıya bırazdaha beklesen cem yılmaz vardı onaa eslık eder mılletı guldrrdun buralarda harcanıyosun bence ...klavyecı dııl o arkdas

    Güray Kunduracı
    Synth Creator - Royal School of Music Grade 5 sertifikalı piyanist Rammstein du hast cover(klavye)


    tammı bu oncelıkle bı soledıgın seye cevap olsun

    buda caldgının HAREKETIyle bırlıkte umarım sende anlarsın.. sonrda butun forumu okumadan cevap yazmssın

    izle tammı sadce 15 dakkıda yapılmıs bısey ve sarkının orjınalı dınlemeden : http://www.youtube.com/watch?v=gLEoT8hI-0U

    umarım butun soledıklerıne cevap omlustur

    haydarpasa teknık- bass
  • Elerki • 16 Nisan 2007 00:00 • #627445
    Finaldeki okulların gruplarının sahneye çıkış sıraları resmi sitede final başlığı altında açıklanmıştır.

    Herkese başarılar,iyi şanslar ve iyi eğlenceler. :)