İntaş Lisesi,elenipte sizin kadar çok ağlayan başka okul yok dikkat ederseniz.Hakketmiş olsaydınız suan emin olun finaldeydiniz onun için daha fazla uzatmayın bu konuyu.
15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: Bican
şimdi sen bizim pekde haz etmediğimiz bi balık konumuna düştün.. gereksiz ve anlamsız biçimde olayın içine atlıyosun.. ben ilk yazımda finalde ki okulların hepsine başarılar diledim ve en iyisini yapıcaklarına inandığımı söyledim.. ama bazı arkadaşlar bize yüklenmeyi denediler.. onlara cevap vermek içinde biraz daha sert olmak gerekti..
bu arada ağlamak ve hakkını aramak arasındaki çizgiyide senin miyop gözlerinden dolayı farkedemediğini varsayıp mazur görüyorum.. hakaretlerini de terbiyesizliğine veriyorum.. asla bi şahsa hakaretim olmadı şimdiye kadar.. (sanırım sen ilksin..)
ben zaten kasdav olmasa da müzikle uğraşıyorum..
biraz aşağılara inmeni ve ilk yazımı okumanı isterim.. ya da ben koyaliim yukarı..
finale kalan herkese tekrar başarılar..
15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: RevengeISeek
umarım herkez cevabını almıştır bu konu daha fazla uzamasın!
finaldekilere başarılar..