FİNALE KALAN OKULLARA BAŞARILAR!!! haksızca elendiklerini düşünen okullar için üzgünüm.. inşallah seneye daha iyisini yaparlar... buraya finale kadar birşey yazmayacağım ve bakmayacağım çünkü baktıkca moralim bozuluyor.. bu güne kadar finale kaldığımız için sadece üstümüze gelindi başka birşey değil yani.. tebrik edip finalde iyi bir ortamın oluşmasını sağlamak yerine moral bozmaktan başka bir iş yapılmadı..(tebrik edenlerde oldu haklarını yememek lazım).. bize bu hak verildi finalde elimizden geleni yapacağız.. bizi durdurabilmeniz için cem uzanın başa gelmesi lazım..!! ( KASDAV'da H.İ.M ÇALINMAYACAK!!!)