klavyecilerin kaçı rammstein çalmaya cesaret etti denmiş. sanırım güldürmeye çalışıyorsunuz. klavye çalmak ses bulmakla bitmiyor güzel kardeşim. Reason da NN-XT 'nin sample'ları ile oynamakla ya da tıpatıp aynısını istiyosan Cubase ile direk şarkıdan sesi çalmakla(hacılamak manasında) bitmiyor. Ona buna artislik yapmaya çalışmışsın ama olmamış klavyeci kardeşim. du hast çalıyorsun işte ötesi yok.