klavyecilerin kaçı rammstein çalmaya cesaret etti denmiş. sanırım güldürmeye çalışıyorsunuz. klavye çalmak ses bulmakla bitmiyor güzel kardeşim. Reason da NN-XT 'nin sample'ları ile oynamakla ya da tıpatıp aynısını istiyosan Cubase ile direk şarkıdan sesi çalmakla(hacılamak manasında) bitmiyor. Ona buna artislik yapmaya çalışmışsın ama olmamış klavyeci kardeşim. du hast çalıyorsun işte ötesi yok.
15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: emregon
arakdasım sen bayaa bı komıksın erken gelmısın bostancıya bırazdaha beklesen cem yılmaz vardı onaa eslık eder mılletı guldrrdun buralarda harcanıyosun bence ...klavyecı dııl o arkdas
Güray Kunduracı
Synth Creator - Royal School of Music Grade 5 sertifikalı piyanist Rammstein du hast cover(klavye)
tammı bu oncelıkle bı soledıgın seye cevap olsun
buda caldgının HAREKETIyle bırlıkte umarım sende anlarsın.. sonrda butun forumu okumadan cevap yazmssın
izle tammı sadce 15 dakkıda yapılmıs bısey ve sarkının orjınalı dınlemeden : http://www.youtube.com/watch?v=gLEoT8hI-0U
umarım butun soledıklerıne cevap omlustur
haydarpasa teknık- bass