Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SwornToSatan • 16 Nisan 2007 00:00 • #627443
    klavyecilerin kaçı rammstein çalmaya cesaret etti denmiş. sanırım güldürmeye çalışıyorsunuz. klavye çalmak ses bulmakla bitmiyor güzel kardeşim. Reason da NN-XT 'nin sample'ları ile oynamakla ya da tıpatıp aynısını istiyosan Cubase ile direk şarkıdan sesi çalmakla(hacılamak manasında) bitmiyor. Ona buna artislik yapmaya çalışmışsın ama olmamış klavyeci kardeşim. du hast çalıyorsun işte ötesi yok.
    15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: emregon


    arakdasım sen bayaa bı komıksın erken gelmısın bostancıya bırazdaha beklesen cem yılmaz vardı onaa eslık eder mılletı guldrrdun buralarda harcanıyosun bence ...klavyecı dııl o arkdas

    Güray Kunduracı
    Synth Creator - Royal School of Music Grade 5 sertifikalı piyanist Rammstein du hast cover(klavye)


    tammı bu oncelıkle bı soledıgın seye cevap olsun

    buda caldgının HAREKETIyle bırlıkte umarım sende anlarsın.. sonrda butun forumu okumadan cevap yazmssın

    izle tammı sadce 15 dakkıda yapılmıs bısey ve sarkının orjınalı dınlemeden : http://www.youtube.com/watch?v=gLEoT8hI-0U

    umarım butun soledıklerıne cevap omlustur

    haydarpasa teknık- bass
Bu konunun tüm mesajları