Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • sweep_pick • 15 Nisan 2007 00:00 • #627414
    Ben child in time çalan kurtuluş lisesinin solo gitarist + klavyecisiiym.
    ''G on M-Audio'' hakkımda çok büüyk konuştun sen. bana kaç paralık klavyecisin dedin. hayatında piano mu gördün dedin. ben yıllarımı verdim bu işe. senin videonu da izledim.

    http://www.youtube.com/watch?v=C4czW4OLT4U

    Sen al bunu izle.
    Chopin - Fantasié Impromptu 'nun bir kısmı. bu öyle rammstein çalmaya, guns and roses çalmaya benzemez. ben chopin çalıyorum, beethoven çalıyorum, mozart çalıyorum.
    Asıl sen kaç paralık pianistsin. Haddini bil de konuş. Bir daha da büyük konuşma. Kendini çok beğenmişsin sen....
Bu konunun tüm mesajları