ya hacı ben sana demedim ayrıca bende klasik çalıyorum zatende ben du hast çalmakta hiç bişe yok child in time nasıl finale kalamadı diyene dedim emregonmuydu neydi sonra ana hakaret etti bende ona niye child in time ın çıkamadığını söledim sen alındın ben ona dedim kaç paralık piyanistsin diye zaten ben hakaret yedim diye öyle konuştum eski mesajlarıma bakarsan öyle biri diilim ama du hastta klavye çok basit diyen lavuğa dedim sonra karambolden sen çıktın tekrarlıyorum ben sana demedim arkadaşım yaw