Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Leprosy_666 • 15 Nisan 2007 00:00 • #627411
    İlk once skeater memodan ozurdiliyorum ben diger gitaristiniz zannettim yok sana demedim ben öyle atlaya atlaya elestririrm sozum sana degildi yani ki ayrıca HPAL beste ve yorum gayet iyidi hosuma gitti. Şimdi arkadaslar ilk once sunu belirterek konusmama baslıyayım burda ne klavyecimiz gurayı nede benim g.t kalkıklıgımız degil bunu bir basta söyliyelim biz Haydarpasa teknik okullarında haspel kader bulusmus aynı bolume denk dusmus yetenekli insanlar olarak cogunuzun müzik bilgisini 3 e böler 1000le carpar konumdayız kimseyi asagılamıyorum yani diyorumki hepiniz olmasanızda cogunuzun müzik bilgisinden daha cok bilgi sahibiyiz. gürayda sertifikalı klavyeci oldugu gibi bende özel istanbul güzel sanatlar dan 4 senelik jazz ve armoni derslerimden sonra M.E.B den onaylı Jazz Sertifikası almıs Bir basscıyım fakat kasdavda elektro caldım buda zaten benim müzik konusunda ne kadar yetenekli oldugumun gostergesidir ki ailemde müzisyen babam istanbul üniversitesi devlet konservatuarı kontrabass bölümü mezunu dedem de yine istanbul devlet konservatuarı şan bölümünden mezun yani ailecek müzisyen bir kişilgim dogdugumdan beri müzikle ilgileniyorum gürayda böyle bir kişilik insanları karalamadan once bir arastırsak nasıl bir kişilik oldugunu. İnsanları kücümsemiyelim! onemli olan sarkının zorlugu degil yok bodom calalım alexiinin o durdurulamaz sololarını atalım kesin birinci oluruz degil acıkcası ben beyenmedim bodomu rezil ettiler youtube da okulda cekilen videoları daha iyidi bir şeyler bekliodum ama olmadı child in time i yapan klavyedir arkadaslar o yuzden daha onceki yazılarımdada soyledim hic bir sarkı kesilip bicilemez cunku o uzun bolumleri o çorbanın tuzudur . Neden du hast ı caldık du hast kolay gibi gorunsede aslında zor bir sarkıdır klavyesi olsun vokali olsun bu sene davulcumuz yoktu evet 6000 mevcutlu okulumuzda sadece 1 tane davulcumuz vardı oda davula yeni başlamıştı ondan onceki planlarımızda calacagımız parcalar bunlardı Dream Theater As i Am Children of Bodom - Bodom After Midnight davulcumuz dısında bunları eksiksiz calacak pozisyondayız ki ben basscı olmama ragmen bodomun sololarını atabiliyorum! Burda kendimi yukseltmiyorum gayet yetenekli insanlar oldugumuzu sarkımızın aslında gorunurde o kadar kolay olmadıgını hic birimizin kazma olmadıgımız belirtiyorum.Kimse sidik yarısına girmesin yani burda konusmiyacagım kimseyle ters düşmiyecegim diyorum ama insanların bu kadar kolay karalanmasına goz yumamam!

    Kaan Acurol
    Haydarpasa Teknik OKULLARI
Bu konunun tüm mesajları