ayrıca child in time da 10 dakkalık bi parça kolay kısmını çalmakla bitmez onun klavyesi ilk gördüğümde hemen izledim meraktan baştaki solonun zor kısmını nasıl çalıcaklar diye sonra baktımki öyle bi yer yok e normal olarak şunu dedim zaman yok nası yapsınlar ama sen bana hakaret ediyosun ya kimsin sen kaç paralık piyanistsin piyano gördünmü hayatında cidden kan beynime gitti