hic bi zaman abi kjalamadık nası kalamadık falan filan diye yakınmadık anlamı yok ben hep eglencesine cıktım bu yarısmaya cokta güzel bir anı oldu benim icin finale kalmısım kalmamısın ne farkeder sadece o sahnede bir daha olmak benim icin müthiş bir eglence olur o atmosferi yakalamak zor her hafta müzik yapsamda bar atmosferiyle o bostancının kalabalık binlerce kişinin beni izledigi atmosfer kesinlikle bir olmuyor demem o ki arkadaslar keyfinize bakın onunuzde dahada lise hayatı varsa cıkın eglencenize bakın ;)
öncelikle eleştirilerin için teşekkürler, eleştirilerinden sonra bunları yazdığın için üstüme alınarak cevap veriyorum. biz zaten yakınmadık benim yakınma gibi bi mesajımı göremezsin. hatta senin yazdıklarının aynısını yazmıştım. he bir de şarkıyı kısaltmadık zaten.
finalde başaralılar size adaşlar :)