Her sene dönen yok işte özel okullar direk finale çıkıyor jüri üyeleri kötü çok bilet satan finale kalıyor muhabbetleri ciddi anlamda sıkıcı oldu bu sene.. Bu kadar yürekten inanıyorsanız kasdavın bu şekilde hareket ettiğine geçen senelerde de sizle aynı görüşte olanlarla beraber oturun bi ispatlamaya çalışın şunu görelim bizde.tabi geçen sene konuşanlar bu sene finale çıkmamışsa.. Jürinin berbat olduğunu düşünen arkadaşlar sizde bir geçen seneye bakın.geçen sene bu yarışmada türkü çalan bir okul bile vardı.kasdav sadece bir rock veya metal yarışması değildir.bu nedenle jürinin buna göre hazırlanması lazım.bu sene ki jüri geçen senelere göre muhteşem bir jüri bence hiç karalamaya çalışmaya gerek yok..
Ayrıca bu sene benim için Blinded In Chains niye finale çıkamadı diye konuşmaktansa Rock The Night ın eksikleri neydi diye "düşünmek" daha önemlidir.