yarışmayla uzaktan yakından alakam yok, ama okuduklarıma dayanarak şunu söylemek istiyorum:
arkadaşların blinded in chains i hatasız çaldığı söyleniyo, böyle bir grup dururken siz tutup pencere gibi bir şarkıyı çalan grubu finale çıkarır, bu grubu elerseniz, kusura bakmayın ama ben sizin samimiyetinizden şüphe ederim.. ben de adil olduğuna inanmıyorum bu sonucun..
12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: HereticSlave
pencere kotu oldugundan zaten fınale kaldı dımı??bırazda turkce sarkıların degerını anlayın..madem yarısmayla alakan yok nıye yorum yapıyosun??