Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • cavalye • 14 Nisan 2007 00:00 • #627394
    cevalye!!!

    sen kendini ne zannediyosun. osuruktan him şarkısıyla finale kaldın da çok mu büyük marifet.. finale kalanların çoğu iyi çaldıkları için değil de anadolu lisesi veya özel lise olduğu için kaldı finale. böyle saçmalık yok. du hast finale kalıyo, joan osbourne finale kalıyo, fuel finale kalıyo, californication finlae kalıyo , 5 dakikayı aşmış hisar finale kalıyo da ...

    bir blinded chains, bir child in time nasıl kalamıyo bunun mantıklı bi açıklaması yok.

    bu seneki grupların arasından kaç tanesi bu şarkıları kusursuz çalabilirdi. ama senin him'ini emin ol herkes çalabilir.

    not : özel mesaj atmıyorum. herkes neyin ne olduğunu görsün...
    14 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: temple_bar


    öncelikle bu yarışmayı ne kadar takip ettiğin belli oluyor joan osbourne kalamadı finale... Him join me bencede kolay bi şarkı o zaman sen yapsaydın ama hakkını vererek yapsaydın.. önemli olan yaptığın işin en iyisini yapmak biz elimizden bunun geleceğine inandık çalıştık ve başardık.. siz elinizden zor bir parçanın geleceğine inanmışsınız ama yanılmışsınız sandığınız kadar iyi değilmişsiniz.. bu benim ve grubumun ilk kasdavı bırakta böyle bir sevinci yaşayalım.. aslada bir taraflarım kalkmaz aldığım başarı ne olursa olsun sadece sevinirim o kadar... ama sen etrafındakilerin başarısına çamur atarak hiç bir zaman hayatta başarılı olamayacaksın.. takdir etmeyi bilmeyen takdiri alamaz.. eğer jüriye güvenmiyorsaydın isimlerini duyduğun anda çıkcaktın bundan sonra söyleyeceğin her söz seni alçaltır.. elendin güzel bir gün geçirdin müzik herşey güzeldi bunu deyip kenara çekilmen en güzeli olurdu ama insanlara çamur atarak hiç bir zaman başarılı olamazsın bunu unutma... müzik seni ıslah etsin!!
Bu konunun tüm mesajları