Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • 89boy • 14 Nisan 2007 00:00 • #627395
    ya tek tek su kisi falan demek istemiyorum.. kim isterse alınabilir üstüne ama genel olarak finale kalmadıkları için jüriyi suçlayanlarla başliyim.. bence bu yılki jüri geçen seneki jürilerden çok çok daha kaliteli ve iyi bi jüriydi.. gördügümde çok sevinmiştim hatta bu sene kimse laf edemez demiştim ama ediliyormus meger... siz bi jüri oluştursanıza bana kimi koyucaksınız içine çok merak ediyorum ??
    bi de kasdavı suçlayan arkadaşlar var onlara da (gerçi daha önce söylenmiş ama) şunu söylemek istiyorum : madem bu kadar kötü bi organizasyon, bu kadar adaletsiz seçimler yapıyo, jüri kötü, peki ne demeye katıldınız o zaman yarışmaya?? yarışmak için degil demek ki.. peki eglenmek için mi? öyle olsaydı şu anda finale kalamadınız diye bu kadar olay yaratmazdınız bence...
    bi de şu "özel okullar finale kalıyo" olayını da anlayabilmiş değilim.. bunlar ne o zaman arkadaşlar?? özel okul mu?
    ADNAN MENDERES ANADOLU LİSESİ
    ARNAVUTKÖY KORKMAZ YİĞİT ANADOLU LİSESİ
    BEŞİKTAŞ ATATÜRK ANADOLU LİSESİ
    FATİN RÜŞTÜ ZORLU ANADOLU LİSESİ
    FLORYA TEVFİK ERCAN ANADOLU LİSESİ
    HANDAN-HAYRETTİN YELKİKANAT ANADOLU MESLEK L.
    HAYDARPAŞA TEKNİK OKULLARI
    HAYRULLAH KEFOĞLU ANADOLU LİSESİ
    HÜSEYİN AVNİ SÖZEN ANADOLU LİSESİ
    KADIKÖY ANADOLU LİSESİ
    KARTAL ANADOLU LİSESİ
    KENAN EVREN ANADOLU LİSESİ
    MALTEPE KADİR HAS ANADOLU LİSESİ
    MALTEPE MERKEZ ANADOLU LİSESİ
    MENSUCAT SANTRAL ANADOLU LİSESİ
    ŞİŞLİ ANADOLU LİSESİ
    ÜSKÜDAR ÇAĞRIBEY ANADOLU LİSESİ

    eger finale bırakırken "okulun ismi" önemli olsaydı istanbul erkek finale kalırdı dimi? bilet sayısı önemli olsaydı da 30 bilet satan okulu finale bırakmazlardı sanırım...
    herkes hatayı biraz kendinde aramalı bence herseyi suclamak yerine.. cavalye arkadasıma da katılıyorum cok güzel söylemiş ? =))

    finale kalan arkadaşlara başarılar, kalamayanlar ise üzülmesinler.. daha çok fırsat gelir müzikten vazgeçmeyin yeter ki..
Bu konunun tüm mesajları