ya abi tek anlamadıgım bız kımseye kokup bulasmıyoruz nıye bıze saldırıyosunuzkı ne ozel okuluz, ne anadolu lısesı, ne adımızı kımse bılmıyor hatta bılıyorda amele olarak telaffuz edıyor, nede fazla bılet sattık.. nıe kımse kendıne yedıremıyorkı bu durumu yanı neyı payalasamıyorsunz bırı bı acıklık getırsın hadı fınale kaldın falan fılan ee sora nolcak zaten herkes fınale kalsa ne esprısı kalcak bu durumun , ayrıca bız zaten ıntasa haksızlık oldugnu soluyoruz bunun gıbı bı cok okul daha vardır da ya bızı en azından bole seylere ortak etmeyın kımsenın edıcek lafıda yok en azından bıze .. kafanızdan seyler sallamayın hakkımız olan seyı kazandık en azndan en baslarda dalgasına taklıoduk eglence olur son senemız dıye .. ama sımdı kımsede kalkıp su kotuydu bu kotuydu oyunuz yok buyunuz yok dıye takılmasın buralarda .. kalkpda su forumda bı adam cıksın tamammı ben rammstein ın vokalını yaparım dıye kalıp cıksın ben bunun klavyesını yaparım daha ıyısını yaparım dıye ondan sora gelıp bıze camur atsınlar ılla kotumu konusmak gerekıyor bagzı seylerı gostermek ıcın ..