Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • cavalye • 15 Nisan 2007 00:00 • #627424
    -BİR KASDAV YARIŞMACISININ JÜRİYE MEKTUBU-

    KAZANIRSA;

    Sevgili jüri.. beni seçtiğin için seni çok seviyorum.. Sen zaten bu Türkiyenin en iyi jürisisin.. İnşallah ilerde çok iyi yerlere gelirsin.. odamda posterlerin asılı.. Allah uzun ömürler versin sağlıcakla kal vs gibi güzel sözler...

    ELENİRSE: (allaaaahhh kaçııınnnn)

    ulan jüri denilen mahlukat sen nası elersin beni.. ulan o kadar çalıştık utanmadın mı elerken.. kaç para verdiler ha söye.. yazık değil mi bize.. senden müzik adamı mı olur zaten.. ilerde karşıma çıkma..

    made by sercan
    14 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: cavalye


    mesela senin şuan finale kalıpta yaptığın gibi dimi ;)
    15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: skater_memo


    zekice :) .. ben o yazıda mizahı ön plana çekmek istedim farklı anlaşıldıysa bilemem..
Bu konunun tüm mesajları