Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • G on M-Audio • 16 Nisan 2007 00:00 • #627446
    bi saniye ben nn-xt yle çalışmıyorum subtractorla kendi synth imi yapıyorum ayrıca bana dediğin guns and roses ı çaldım. çalda konuşalım demiştin şimdi konuşalım bende senen du hastı istiyorum alttan şarkıyı aç üstüne klavyesini çal benden güzel yaparsan eyvallah diycem madem o kadar kolay işte er maydanı çalarsın görürüz
Bu konunun tüm mesajları