bi saniye ben nn-xt yle çalışmıyorum subtractorla kendi synth imi yapıyorum ayrıca bana dediğin guns and roses ı çaldım. çalda konuşalım demiştin şimdi konuşalım bende senen du hastı istiyorum alttan şarkıyı aç üstüne klavyesini çal benden güzel yaparsan eyvallah diycem madem o kadar kolay işte er maydanı çalarsın görürüz