Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

H.İ.S. & Dinamit @ GaRaJ Performans Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • t4yfun • 29 Nisan 2007 00:00 • #628112
    çok kötüydü emeğe saygı ama hiç dinlenecek gibi değildi gitarların sesi kısık vokalin sesi gelmiyor falan filan beğenmedim
Bu konunun tüm mesajları