Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

H.İ.S. & Dinamit @ GaRaJ Performans Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • Günah_Keçisi • 28 Nisan 2007 00:00 • #628108
    h.i.s. elemanlarından birini tanıyorum süperler =P=P istnbulda olsaydım kaçırmazdım=P=P
  • wogon • 28 Nisan 2007 00:00 • #628109
    Şu anda Stüdyoların kontrol odasındaki bilgisayardan bu mesajı yazıyorum. GaRaJ Performans Merkezi en eğlenceli gecesini yaşadı. İlk pogo ilk stage dive... Guplar müthişti... Özellikle Dinamit ... Elinize sağlık...
  • Iggy1977 • 29 Nisan 2007 00:00 • #628111
    muhteşem bir ortamdı. filmlerdeki ev partileri havasında geçti. gruplar harika çaldı. devamı gelsin
  • t4yfun • 29 Nisan 2007 00:00 • #628112
    çok kötüydü emeğe saygı ama hiç dinlenecek gibi değildi gitarların sesi kısık vokalin sesi gelmiyor falan filan beğenmedim
  • Nem • 30 Nisan 2007 00:00 • #628113
    Çok eğlenceli bir konserdi. Dinamit de H.İ.S. de gayet sağlam çaldılar.

    Alttaki yoruma katılmıyorum, ses ve sahne bence süperdi. Sahneye çok uzak bir yerlerde durumun nasıl olduğunu bilemiyorum ama sahnenin karşısındaki bölümde gümbür gümbürdü her şey.

    Son zamanlarda gördüğüm en sıcak ve samimi ortamdı bu konser..
  • ice_cream • 30 Nisan 2007 00:00 • #628114
    Çok eğlendim... o ne skaydı, ne zıplamaydı :) H.I.S. çok eğlenceli ve başarılı bir grup bence...
  • wreckska • 30 Nisan 2007 00:00 • #628116
    hıc bu kadar eylenmemıstım H.İ.S ve dinamit harikaydılar...
  • mimar • 1 Mayıs 2007 00:00 • #628117
    meraba arkadaşlar ben H.İ.S. in gitar vokali emre.gelen herkese teşekkürler,gerçekten bizde çok keyif aldık,klasik ar muhabbetinin dışında sıcak bi ortam vardı ve biz mütiş eğlendik,tekrarıda olur inşallah,tonemaister arkadaşa da ayrıca teşekkür ediyorum,saygılar herkese