Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

H.İ.S. & Dinamit @ GaRaJ Performans Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • Nem • 30 Nisan 2007 00:00 • #628113
    Çok eğlenceli bir konserdi. Dinamit de H.İ.S. de gayet sağlam çaldılar.

    Alttaki yoruma katılmıyorum, ses ve sahne bence süperdi. Sahneye çok uzak bir yerlerde durumun nasıl olduğunu bilemiyorum ama sahnenin karşısındaki bölümde gümbür gümbürdü her şey.

    Son zamanlarda gördüğüm en sıcak ve samimi ortamdı bu konser..
Bu konunun tüm mesajları