hayatın her alanında torpil var bunu büyütmemek lazım.ama bu elemelere tek etken para değil.para olsaydı biz olmazdık finalde.hayatının çok adil mi olduğunu düşünüyorsun???düşünüyorsan asıl senin öğreneceğin çok şey var düşünmüyorsan da buna bu kadar tepki göstermene hiç gerek yok...küçümserce konuşmaları agrasif tavırları bırak bence duygularını kontrol ettiğin zaman olgunsun demektir.