bende intaşa katılıyorumm kesinlıklee finalde olmaları gerekıyordu... pencereyi rezil eden bi mensucat finale kaldıysa intaş hayli hayli kalmalıydı... KEMAL ATATÜRK LİSESİ favorim metallica fuel gibi zor bir parçayı muhteşeme yakın yorumladılar HELAL olsun:) ayrıyetten kasdavın ne kadar adil bi yarışma oldugunu sölemek istiyorum çünkü isme göre finale almıyorlar mesela everytime i die ı rezil eden istanbul lisesini finale almadılar helal olsun kasdav jurisi:)