**ilker beni hatırlıcakmısın bilmiyorum ama ben seni sahneden iner inmez tebrik eden insanım=) biz çıkamadık finallere ama grup olarak kalbimiz sizinle provalardan beri benim favorimsiniz zaten 28nisanda sallayın BGM yi...
12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: patroclus90 ***
abi o gün ne yediimi hatırlamıyorum desem yeridir :) ama kulise geçerken esmer hafif kilolu bi arkadaş gelmişti. eğer oysan hatırlıyorum:):) nys usta çok teşeküür edermm .. elimizden geleni yapıcaz ;)) diğer arkadaşlara da başarılar... bu arada okulumuz tarihinde ilk defa katıldı kasdava. finale kalma hakkını elde etiiğimiz için ayrı bi sevinçliyiz....
judas priest - breaking the law
BC237 - ikimize de yeter
Handan Hayrettin Yelkikanat Anadolu Meslek Lisesi