skater_memo ortalığı kızıştırmayın diyosun aynısını sen yapıyosun..belkide bizi pazar günkü fuel ile karıştırıyosun?evet cmtrkn abartmış biraz belkide o çok beğenmiş bundan sanane fakat böyle aşağılar biçimde konuşmak haddin değil lafını bil..üzerimizde "ukala" sıfatı kalmasın diye cmtrkn nin hak ettiğimizden fazla söylemlerini biraz yumuşatalım istedik olay budur gelip burda kimseyle "it dalaşı" yapacak halim yok..