Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • FoltoSangue • 13 Nisan 2007 00:00 • #628202
    Öncelikler sonuçlar karşısında şok olduğumu söyleyerek başlayayım sözlerime..!!

    Favorilerimi cumartesi eve gelir gelmez yazmıştım...yarısı kazandı yarısı kaybetti...Metallica'nın Creeping Death-Sad But True-The Memory Remains şarkılarını çalıp ve elemeyi geçemeyen arkadaşlara çok üzüldüm.Bunun tek bir açıklaması var...Juriyi etkileyemediniz belki -ki hepinizin sahne performansı muhteşemdi- ya da juri Metallica'nın şarkılarını klasik olarak görmesinden kaynakalanan bir sorunda yaşanmış olabilir...Bunların hepsini geçelim juriydi, biletti, oydu buydu falan filan..
    Sadete gelmek lazım ki beni en çok etkileyen olay bu oldu..Bazı arkadaşlarımız kaybettikleri için çok üzgün ve de bazıları finale kalan bazı gruplardan -bence- daha iyi çaldı.Bunun üzerine bazı arkadaşlarımızın diğer gruplara "Çalamadınız" "Biz sizden daha iyiydik." gibi söylemleri çok gereksiz ve gereğinden fazla iddaalı...
    Gördüm ki bazı arkadaşlarımızda benle aynı fikirde "alakasızchu, deepestpurple, rip van winkle...

    Son olarak hepimiz çok eğlendik...Finalde buluşmak üzere ;)
    Herkese Bol Şans..!

    NOT ::
    metallica fuel gibi zor bir parçayı muhteşeme yakın yorumladılar

    zuhauhuahuahuau :D :D
    13 Nisan 2007 Cuma | Yazan: skater_memo

    Üzgünüm ama skater_memo 'ya katılıyorum :)
Bu konunun tüm mesajları