1. ben sizin performansınız hakkında tek kelime etmedim. arkadaş fuel zor bi parça demiş hatta orda "zor"u koyuyla yazdım neye güldüğüm görünsün diye.
2."kimsenin adını söylemediği halde kendileri övünenler" ben o lafı da size demedim onu anlayan anladı bence ya neyse.