bende intaşa katılıyorumm kesinlıklee finalde olmaları gerekıyordu... pencereyi rezil eden bi mensucat finale kaldıysa intaş hayli hayli kalmalıydı... KEMAL ATATÜRK LİSESİ favorim metallica fuel gibi zor bir parçayı muhteşeme yakın yorumladılar HELAL olsun:) ayrıyetten kasdavın ne kadar adil bi yarışma oldugunu sölemek istiyorum çünkü isme göre finale almıyorlar mesela everytime i die ı rezil eden istanbul lisesini finale almadılar helal olsun kasdav jurisi:)
12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: cmtrkn89
ya biz arkadaşlarla fuel bittiğinde hala sound checkteler sandık.ya tamam emeğe saygı falan da burada emek yokki.adamlar çalışmamış bile.ne ritm ne bişey...bir de şarkı zor değil pek ama.lütfen ya.
neyse onu geçtim bence genelde insanlar çaba göstermiş.yine bazı torpiller olsada...
alman lisesi, st benoit(bestede de yorumda da favorim), nişantaşı ışık(memory remains güzeldi çok) ve smoke on the water ı çalan arkadaşlar(hatırlamıyorum hangi okuldu) benim favorilerimdi.birde şu başta çıkan objektif denen grup gürültü zaman kaybından başka birşey değildi...
saygılar...