-
kasdav tarihinde bi ilk var 2003 yılına ait çağrıbey anadolu lisesinden çıktı bu da toplam 6 ödül birden alan tek okul :) volkan abimi ve ekibini hala kutluyorum :):)
bu senede inş. o ödüllere layık bir performans sergileyeceğiz :)
-
blinded in chains performansı çok iyiydi her ne kadar videodan izlesemde ben çok beyendim.fakat burada dediğin gibi performansa bakılmadı.
a7x rocks!
-
Neye göre puanladıkları açık!
Yani burada rezillik ve yağcılık söz konusu.İsmi olan bazı okullar şarkıları berbatta olsa nedense hep finalde yapmayın allahaşkına.Ama Asıl suç bizde!Bu adamlar bizim üzerimizden milyarlar kazanıyor!!!Biz organize olamıyoruz!Bir sene bunları korkutalım bakın neler oluyor!Niye o saçma productiona veriyoruz bu işi,kendi aramızda bir bar kiralıyalım o bizim festivalimiz olsun önemli olan çalmak eğlenmek olsun.At yerine konmaktan bıkmadınız mı hala,hem emeğin karşılığıda alınmıyor.Madem beğenmiyoruz ve hep sinirlenen biz oluyoruz bunlara her yıl milyarlar kazandırmaya gerek yok!!Hem bu arada olcayto kim,aylin aslım kim ya.Aylin aslım dımtıs dımtıs müzikten buralara ne zaman terfi etti?
-
metallica fuel gibi zor bir parçayı muhteşeme yakın yorumladılar
zuhauhuahuahuau :D :D
-
vomitandscream, :D şunu diyen adamlarla tartışmaya mı girion ya? :D bırak takılsın millet...
-
pentagram bir ile finale kalınıyor avenged sevenfold finale bile kalamıyor :D üstelik videolardan izledigim kadarıyla avenged ı kötü çalmamışlar ama keşke 2. albumden birşeyler çalsadınız belki biraz daha melodik oldugu için finale bırakabilirlerdi
a7x !!!!!
-
''pentagram bir ile finale kalınıyor avenged sevenfold finale bile kalamıyor ''
:/ kınadım.
-
ne parası ne yağcılıı ya:S eğer söz konusu olan paraysa biz çıkmamalıydık 28 biletten fazla para kazanılmıyo benm anladığım kadarıyla. kaldıki yağcılık falan bunlar basit cümleler arkadaşlar. sen finale çıkmış olsaydın bunların hangi birini söyliyebilcektin merak edyorum. yeter ya biz sürekli sizin isyanınızı bilmemnenizi okumak zorunda diilzki. burda kaç tane lise katılmış ve hepsi elinden geleni yapmış ama sen kalkıp finale kalmaması gereken bi çok okul finalede şuan diosun. sen kimsinki insanları bu şekilde aşağılayabiliosun. evet bende finale kalmamaış olsaydım bende itiraz ederdim bende konuşurdum ama senin kadar ileri gitmezdim. yaptığın şeyin müzik olduunun farkında ol biraz. müzik bir yarışmadan elendiinde otalığa sövmek diilidir... umarım seninki sadece sinirden ibarettir. orada çıkıp bir sürü kişinin önünde çalan bi insana bunları hiç yakıştıramadım çünkü...
smoke on the water vokal:P:D
-
''pentagram bir ile finale kalınıyor avenged sevenfold finale bile kalamıyor ''
:/ kınadım.
13 Nisan 2007 Cuma | Yazan: berensu
kınanacak derecede müzik bilgisine sahip biri değil bence
-
ya bu lafları size dediğini hiç sanmıyorum gereksiz alınganlık yapıyorsunuz. cunku siz bayagı iyi calmıstınız ve dinleyicilerin favorileri arasında bayagı adınız geçti. arkadaş sanırım, hiç kimsenin adını sölemediği ama kendileri sürekli övünen gruplar için konuşuyor.