-
quenn teşekkür ederiz.. biz yorum değilde bestede kalırız kesin diyorduk zaten fakat tam tersi oldu..finalde herkese başarılar..
-
:)
final i herhangi bir kanal canlı olarak vericek mi bu sefer? geçen sene vermişti.. ama gecen sene türkiye genelindeydi sanırım.. bu sefer de herhangi bir kanal verirse bana haber verirseniz çok sevinirim..
-
...Finale çıkan gruplar hakkıyla çıktı.Ama finallerde ne olur bilemem.Tek bildiğim mensucat Santral finallerde çuvallayacak.İnsanda zevk denen bişey de bırakmıyorlar.Aynı parçayı çalacaksanız niye gelelim ki?...Öyleyse biz de başka okulları destekleriz.
FLORYA TEVFİK ERCANA şimdiden tam destek başarılar...
-
finalde başka şarkı calabiliyormuyuz
-
finalde başka şarkı olabiliyor sanırım end prodakşın daki adamlarla konuşunca.
-
2 gün yok olduk gene kan gövdeyi götürmüş :P
-
Finalde başka bir şarkı çalınamıyor arkadaşlar.
Herkese başarılar,iyi eğlenceler.
-
özel güzel sanatlar lisesi öğrencilerine başarılar diliyorum mükemmel bir ses güzel bi yorum orjinalini dinledim ve neredeyse 1e1 aynı başaracaklar buna eminim...
-
Paraya dayalı değil diyen arkadaşlar,
Yerse eğer bilet paralarını yarışmadan sonra verin!!!
-
Çocuklar sahnede kendinizi çok iyi duymaya bakın.soundcheckinizi adam gibi yapın..
sonlara doğru çıkacak gruplar için ise kötü bir haber,monitörlerin şişme ihtimaline karşılık bas gitarı monitörden birazcık alın.
bütün okullara başarılar dilerim..