Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • T-rock-TOR • 15 Nisan 2007 00:00 • #628237
    quenn teşekkür ederiz.. biz yorum değilde bestede kalırız kesin diyorduk zaten fakat tam tersi oldu..finalde herkese başarılar..
  • __the queen__ • 15 Nisan 2007 00:00 • #628238
    :)
    final i herhangi bir kanal canlı olarak vericek mi bu sefer? geçen sene vermişti.. ama gecen sene türkiye genelindeydi sanırım.. bu sefer de herhangi bir kanal verirse bana haber verirseniz çok sevinirim..
  • dekametre • 15 Nisan 2007 00:00 • #628239
    ...Finale çıkan gruplar hakkıyla çıktı.Ama finallerde ne olur bilemem.Tek bildiğim mensucat Santral finallerde çuvallayacak.İnsanda zevk denen bişey de bırakmıyorlar.Aynı parçayı çalacaksanız niye gelelim ki?...Öyleyse biz de başka okulları destekleriz.


    FLORYA TEVFİK ERCANA şimdiden tam destek başarılar...
  • Mr R • 15 Nisan 2007 00:00 • #628242
    finalde başka şarkı calabiliyormuyuz
  • emregon • 15 Nisan 2007 00:00 • #628243
    finalde başka şarkı olabiliyor sanırım end prodakşın daki adamlarla konuşunca.
  • SLayraCkEr • 16 Nisan 2007 00:00 • #628244
    2 gün yok olduk gene kan gövdeyi götürmüş :P
  • Elerki • 16 Nisan 2007 00:00 • #628245
    Finalde başka bir şarkı çalınamıyor arkadaşlar.

    Herkese başarılar,iyi eğlenceler.
  • cozmen • 16 Nisan 2007 00:00 • #628246
    özel güzel sanatlar lisesi öğrencilerine başarılar diliyorum mükemmel bir ses güzel bi yorum orjinalini dinledim ve neredeyse 1e1 aynı başaracaklar buna eminim...
  • redpartizane • 16 Nisan 2007 00:00 • #628247
    Paraya dayalı değil diyen arkadaşlar,
    Yerse eğer bilet paralarını yarışmadan sonra verin!!!
  • besli cemberi • 16 Nisan 2007 00:00 • #628248
    Çocuklar sahnede kendinizi çok iyi duymaya bakın.soundcheckinizi adam gibi yapın..
    sonlara doğru çıkacak gruplar için ise kötü bir haber,monitörlerin şişme ihtimaline karşılık bas gitarı monitörden birazcık alın.
    bütün okullara başarılar dilerim..