-
en iyi erkek vokal : mükemmeldin tümer :) başarılarının devamını diliyoruzzz :)
-
whitesnake çalan grubun birincilik haberini bekliyorum 2 sene once papa roach çalan grubunkini tahmin etmiştim adamlara kıl olduğum halde
29 Nisan 2007 Pazar | Yazan: kurtforyou
yok birinci olamadık biz "jüri özel ödülü" aldık sadece =) ama en azından hakeden okullar (keal, st benoit gibi) karşılığını aldılar kesinlikle.. ödül alan/alamayan bütün diger okulları da tebrik ediyorum ve basarılarının devamını diliyorum =)
notre dame de sion solisti - aksel
-
o "4 dk" olayında galiba bi bize yaptılar 2 sene once yapacaklarını maalesef :) tartısmasız en guclu 1.lik adayı olan performansı iyice batırdılar kısalta kısalta.. sonra da 3.luk verdiler :)
ama ben bugun iki canım arkadasım adına cok mutluyum, sarkı soylemeyi bilen insanlar hak ettiklerini aldılar.. muthissiniz :)
-
bizde haydarpaşa teknik okulları olarak rammstein - du hast çaldık veee en iyi hava ödülünü aldık!!! işte buuuuu :D
ya zaten finale kalmışız ne gereği var ödülmüş mödülmüş eve giderken taşımiyim diye almadım ben söyledim selçuğa
-
handan hayrettin yelkikanat anadolu meslek lisesi olarak tarihimizde ilk kez katıldığımız kasdav liseler arası müzik yarışmasında en iyi 3. beste ve en iyi 3. erkek solist ödüllerini aldık. en iyi yorum dalında ilk 3 bekliyorduk ama , ödül alan arkadaşlarımızın hakkettiğine inanıyoruz. tüm arkadaşlara tebrikler ve müzik hayatlarında başarılar...
BC237 // İlker
-
ödül alanalrın listesi varsa acaba yazabilirlermi
-
http://rapidshare.com/files/28500145/hatem.zip
işte sıcak sıcak konser vidyomuz galiba içinde stüdyo vidyosuda var tam bilmiyorum
Rammstein - Du Hast
-
en iyi erkek solist oldum aslında çok da başarılı arkadaşlar vardı ama bana layık görüldü kendime güvenimi yerine getiren kuliste gaz veren :P elerkiye teşekkürler... sağolun varolun herkese geçmiş olsun.. tartışmalardan da baymıştım valla biticek hayırlı olsun bi de.. st. benoit da favorimdi en iyi yorum en iyi bayan vokalde 2sini de aldılar onlar da sağolsun çok başarılılardı... saygılar sevgiler..
Tümer Güçlüer KAL...
-
bir de deyim yerindeyse elerki ağlattı hepimizi. o nasıl bir sestir. tebrikler elerki sahnede mükemmeldin abi;);)
-
Teşekkür ederim.Bütün ödül alan,alamayan arkadaşları kutluyorum.O heyecanı yaşamak bile çok güzel bir şey.Hepimiz açısından güzel bir anı olarak kalacağına inanıyorum.Herkesi tebrik ederim.
Müzik dolu günler dilerim.