Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • berensu • 29 Nisan 2007 00:00 • #628295
    en iyi erkek vokal : mükemmeldin tümer :) başarılarının devamını diliyoruzzz :)
  • 89boy • 29 Nisan 2007 00:00 • #628297
    whitesnake çalan grubun birincilik haberini bekliyorum 2 sene once papa roach çalan grubunkini tahmin etmiştim adamlara kıl olduğum halde
    29 Nisan 2007 Pazar | Yazan: kurtforyou


    yok birinci olamadık biz "jüri özel ödülü" aldık sadece =) ama en azından hakeden okullar (keal, st benoit gibi) karşılığını aldılar kesinlikle.. ödül alan/alamayan bütün diger okulları da tebrik ediyorum ve basarılarının devamını diliyorum =)

    notre dame de sion solisti - aksel
  • J_Rudess • 29 Nisan 2007 00:00 • #628298
    o "4 dk" olayında galiba bi bize yaptılar 2 sene once yapacaklarını maalesef :) tartısmasız en guclu 1.lik adayı olan performansı iyice batırdılar kısalta kısalta.. sonra da 3.luk verdiler :)

    ama ben bugun iki canım arkadasım adına cok mutluyum, sarkı soylemeyi bilen insanlar hak ettiklerini aldılar.. muthissiniz :)
  • G on M-Audio • 29 Nisan 2007 00:00 • #628299
    bizde haydarpaşa teknik okulları olarak rammstein - du hast çaldık veee en iyi hava ödülünü aldık!!! işte buuuuu :D
    ya zaten finale kalmışız ne gereği var ödülmüş mödülmüş eve giderken taşımiyim diye almadım ben söyledim selçuğa
  • ilker_182 • 29 Nisan 2007 00:00 • #628300
    handan hayrettin yelkikanat anadolu meslek lisesi olarak tarihimizde ilk kez katıldığımız kasdav liseler arası müzik yarışmasında en iyi 3. beste ve en iyi 3. erkek solist ödüllerini aldık. en iyi yorum dalında ilk 3 bekliyorduk ama , ödül alan arkadaşlarımızın hakkettiğine inanıyoruz. tüm arkadaşlara tebrikler ve müzik hayatlarında başarılar...

    BC237 // İlker
  • ırmak • 29 Nisan 2007 00:00 • #628301
    ödül alanalrın listesi varsa acaba yazabilirlermi
  • G on M-Audio • 29 Nisan 2007 00:00 • #628302
    http://rapidshare.com/files/28500145/hatem.zip
    işte sıcak sıcak konser vidyomuz galiba içinde stüdyo vidyosuda var tam bilmiyorum
    Rammstein - Du Hast
  • rip van winkle • 29 Nisan 2007 00:00 • #628303
    en iyi erkek solist oldum aslında çok da başarılı arkadaşlar vardı ama bana layık görüldü kendime güvenimi yerine getiren kuliste gaz veren :P elerkiye teşekkürler... sağolun varolun herkese geçmiş olsun.. tartışmalardan da baymıştım valla biticek hayırlı olsun bi de.. st. benoit da favorimdi en iyi yorum en iyi bayan vokalde 2sini de aldılar onlar da sağolsun çok başarılılardı... saygılar sevgiler..
    Tümer Güçlüer KAL...
  • ilker_182 • 29 Nisan 2007 00:00 • #628304
    bir de deyim yerindeyse elerki ağlattı hepimizi. o nasıl bir sestir. tebrikler elerki sahnede mükemmeldin abi;);)
  • Elerki • 29 Nisan 2007 00:00 • #628305
    Teşekkür ederim.Bütün ödül alan,alamayan arkadaşları kutluyorum.O heyecanı yaşamak bile çok güzel bir şey.Hepimiz açısından güzel bir anı olarak kalacağına inanıyorum.Herkesi tebrik ederim.

    Müzik dolu günler dilerim.