bi dk intaş lisesi yok mu? oha blinded in chains caldılar nasıl olmazlar yuh artık
blinded in chains çok güzel, ahım şahım bir şarkı değil neden bu kadar abartttın? Söz konusu bir necrophagist-stabwound olsa neyse.
O değil de bu sene kasdava katılan ve scavenger of human sorrow-death, deliverance-opeth, erotomania-dream theater gibi parçalar çalan bir grup var ismi lazım değil. Bir kere bile şunu çalabiliyoruz şöyleyiz böyleyiz diye laf atmadılar kimseye. Bence bundan sonraki senelerde okulunuz kasdava çıkamamalı sırf bu çirkeflikler yüzünden...