Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • -_FiniscH_- • 16 Nisan 2007 00:00 • #628249
    özel güzel sanatlar lisesi öğrencilerine başarılar diliyorum mükemmel bir ses güzel bi yorum orjinalini dinledim ve neredeyse 1e1 aynı başaracaklar buna eminim...
    16 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: cozmen

    güzel bir yorum diyosun, adı üstünde; "neredeyse 1'e 1, orijinaline çok yakın" olunca bu taklit olmaz mı yorumdan çok?
    çalan arkadaşları eleştirmiyorum yanlış anlaşılmasın ama benim "yorum"dan anladığım "kendince yorumlamak"tır.
  • hairspray • 16 Nisan 2007 00:00 • #628250
    bi dk intaş lisesi yok mu? oha blinded in chains caldılar nasıl olmazlar yuh artık
  • Elerki • 16 Nisan 2007 00:00 • #628251
    Finaldeki okulların gruplarının sahneye çıkış sıraları resmi sitede forumdaki final başlığı altında açıklanmıştır.

    Herkese başarılar,iyi şanslar ve iyi eğlenceler. :)
  • the hue • 16 Nisan 2007 00:00 • #628252
    **Kadıköy anadolu lisesi
    **Kenan evren anadolu lisesi
    **notre dame de sion finalde ödül almanızı yürekten dileriz...Herkese başarılar...
  • rip van winkle • 16 Nisan 2007 00:00 • #628253
    29.. ben ölmüşüm..
  • BetterOfDead2 • 16 Nisan 2007 00:00 • #628254
    bi dk intaş lisesi yok mu? oha blinded in chains caldılar nasıl olmazlar yuh artık
    16 Nisan 2007 Pazartesi | Yazan: hairspray


    yokuz abi.. jüri tarafndan "yetersiz" bulunmuşuz. komik geliyor dimi biraz =) 5 jüri üyesinden 4 ü puan bile vermemiş hatasız olmamıza rağmen. neyse sağlık olsun. önemli olan çıkıp çalmaktı. umarım bizim sesimiz kötü duyulmuştur da o yüzden elenmişizdir.. finaldeki arkadaşlara başarılar tekrar. intaş lisesi olarak arkanızdayız :P kolay gelsin hepinize.

    intaş lisesi ( gitar - orhan )
  • rd one • 17 Nisan 2007 00:00 • #628255
    herkese selam ben nevzat ayaz lisesindenim emin olun bu yarışmaya katılmak için hepinizden çok çalıştık çünkü önümüzde yıkmamız gereken rock ve metal müzik değildir cinsinden yorumlarla uğraştık ama çıktık ve çaldık pazar günü ilk çıkan biz olduk finale çıkmayı çok isterdik ama olmadı işte kesinlikle bir art niyet arayışı içinde değiliz herkes elinden geleni yaptı finale çıkan kimseye laf edilmemesi gerekir kimse unutmasınki yarışma günü arka kuliste herkes kardeş gibiydi ne oldu yani önemli olan müzik değilmi?bütün finalist arkadaşlara başarılar dilerim hepinize iyi eğlenceler özellikle galatasarayın ve okulun adını bilmiyorum ama smoke on the water çalan arkadaşlar en büyük favorimsiniz
  • yiitcakir • 17 Nisan 2007 00:00 • #628256
    kuliste hakikaten de çok sıcak bir ortam vardı.tabi buna aynadaki ampullerin de katkısı var :P muhabbet falan gerçekten çok güzeldi.insanlar kardeş gibiydi.o ortamı başka hiçbiryerde bulacağımı sanmam.ama en gıcık olduğum şey organizasyonun adiliği idi adamlar amfi bile kiralamamışlar kaçbin kişi gelmiş 2 tane marshall kafakabin kiralasalar batarlardı zaten.sonra kek gibi analog pedal aramaya başladılar.bizim sansamp günü kurtardı = )
  • AlperSina • 18 Nisan 2007 00:00 • #628257
    bi dk intaş lisesi yok mu? oha blinded in chains caldılar nasıl olmazlar yuh artık


    blinded in chains çok güzel, ahım şahım bir şarkı değil neden bu kadar abartttın? Söz konusu bir necrophagist-stabwound olsa neyse.

    O değil de bu sene kasdava katılan ve scavenger of human sorrow-death, deliverance-opeth, erotomania-dream theater gibi parçalar çalan bir grup var ismi lazım değil. Bir kere bile şunu çalabiliyoruz şöyleyiz böyleyiz diye laf atmadılar kimseye. Bence bundan sonraki senelerde okulunuz kasdava çıkamamalı sırf bu çirkeflikler yüzünden...
  • AlperSina • 18 Nisan 2007 00:00 • #628259
    kuliste hakikaten de çok sıcak bir ortam vardı.tabi buna aynadaki ampullerin de katkısı var :P muhabbet falan gerçekten çok güzeldi.insanlar kardeş gibiydi.o ortamı başka hiçbiryerde bulacağımı sanmam.ama en gıcık olduğum şey organizasyonun adiliği idi adamlar amfi bile kiralamamışlar kaçbin kişi gelmiş 2 tane marshall kafakabin kiralasalar batarlardı zaten.sonra kek gibi analog pedal aramaya başladılar.bizim sansamp günü kurtardı = )


    kulisteki ortam gerçekten beklemediğim derece sıcaktı. Özellikle soundcheck sırasında "KARİZMA İÇİN YAŞIYORUM" izlenimi vermeye kasan onca insanın kuliste çok sıcak bir şekilde yaklaşmaları ve muhabbet etmeleri çok hoştu. Tadından yenmez bir ortamdı...

    Amfiler aslında iyiydi. Böyle bir kullanıma herhangi bir Marshall kabinin de dayanması pek söz konusu değil aslında. Gene iyi dayandı hatta dayanan Laney değil Marshall oldu :)