Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • T--RoCk--ToR • 29 Nisan 2007 00:00 • #628306
    Arkadaslar ödül alan veya alamayan herkese tebrikler.. güzel bi gündü çıktık eğlendik..Bu arada Kenan Evren in bestesi hakkaten iyiydi tebrikler onlara ayrıca..
    Kemal Atatürk Lisesi gitaristi..
  • __the queen__ • 29 Nisan 2007 00:00 • #628307
    ödül alanların listesine nereden ulaşabiliriz ?
  • Elerki • 29 Nisan 2007 00:00 • #628308
    'berensu' bana bir şeyler yazmış özel mesajla ama ben cevap atamıyorum çünkü eş-dost listesi harici mesaj almak istemiyormuşmuş ve ben de değilim sanırım.Neyse teşekkür ederim.Ve yanlış anlaşılmasın cevap atamadığım zaman işte bu sebepten atamıyorum.Eminim ki başka arkadaşlar da buna benzer durumlarla karşılaşıyorlardır.
  • cavalye • 29 Nisan 2007 00:00 • #628309
    orda önemli olan bu tecrübeyi yaşamaktı.. ödül alamadık ama üzülmedik.. bu bizi dahada hırslandırdı önümüzdeki kasdav için.. ödül alan okulları tebrik ediyorum.. herkes hak ettiğini aldı.. (yaa ben orkidin karaoke yarışmasına katılmıştım.. oradan ödül bekliyorum.. kasdavdan alamadık bari orkid diyoruz :)...)
  • wenty • 29 Nisan 2007 00:00 • #628310
    ödül alanların listesini yazabilirmisiniz acaba?
  • __ThE_RaSmUS__ • 29 Nisan 2007 00:00 • #628311
    ARKADAŞLAR ÖDÜL LİSTESİ VAR MI?bilen varsa ve söylerse çok memnun olurumD:gerçi herkes sormuş bu soruyu ama
  • T-rock-TOR • 29 Nisan 2007 00:00 • #628312
    güzelbi gündü gerçekten yalnız ödül töreninde ayakta bekledik içerde birde açtık canımız çıktı:) ödül alamadık ama 2 sefer bostancıya çıktık sıkı bi tecrübe oldu ben şeyi sorucam bu profesyonel kameralarla çekilen videolara ulaşma imkanımız var mı?bilgisi yetkisi olan varsa bi zahmet:)

    kemal atatürk lisesi solist..
  • Leprosy_666 • 29 Nisan 2007 00:00 • #628313
    Arkadaslar finaldeki okullara cok tesekkurler cok güzel bi gün oldu benim icin hepinizi ayrı ayrı kutluyorum ozellikle odul alanlar icin favorim is this love idi onlarda ödül aldı sanırım Haydarpasa Teknik olarak biz ödül alamadık saglık olsun hic önemli degil okulumuzda 4 üncü senemiz biz cok eglendik amacımızda buydu zaten ödülde pek gözümüz yoktu final performansımızlada ödül beklememiz cok garip olurdu hepinize cok tesekkurler müzik dolu günler!

    sevgilerimle ve saygılarımla
    HaydaRPasa Teknik OkullarI
    Kaan ACUROL
    Rammstein - Du Hast
  • purplelit • 29 Nisan 2007 00:00 • #628314
    ödül alan herkese tebrikler ayrıca kenan evrenin bestesi gerçekten çok iyiydi. onlara da ayrıca tebrikler
    smoke on the water vokal:P:D
  • hAAkAn • 29 Nisan 2007 00:00 • #628315
    finalde bizimle yarışan bütün okullara çok teşekküer ediyorum
    ödül alan bütün grupları da kutluyorum
    gzl yorumlarınız için teşekkürler :D
    herkesin yolu açık olsun.

    Scorpions - noone like you çalan okulun solo gitaristi (başka varmıydı hatrlamıyorum :D ) olan arkadaşım için üzüldüm.
    soundcheckte çok iiydin keşke finalde de öyle çalsaydın en iyi gitarist ödülü hakkındı. Neyse yine de kutluyorum önün dibine kadar açık ;)

    KENAN EVREN ANADOLU LİSESİ gitaristi