Arkadaslar finaldeki okullara cok tesekkurler cok güzel bi gün oldu benim icin hepinizi ayrı ayrı kutluyorum ozellikle odul alanlar icin favorim is this love idi onlarda ödül aldı sanırım Haydarpasa Teknik olarak biz ödül alamadık saglık olsun hic önemli degil okulumuzda 4 üncü senemiz biz cok eglendik amacımızda buydu zaten ödülde pek gözümüz yoktu final performansımızlada ödül beklememiz cok garip olurdu hepinize cok tesekkurler müzik dolu günler!
sevgilerimle ve saygılarımla
HaydaRPasa Teknik OkullarI
Kaan ACUROL
Rammstein - Du Hast