orda önemli olan bu tecrübeyi yaşamaktı.. ödül alamadık ama üzülmedik.. bu bizi dahada hırslandırdı önümüzdeki kasdav için.. ödül alan okulları tebrik ediyorum.. herkes hak ettiğini aldı.. (yaa ben orkidin karaoke yarışmasına katılmıştım.. oradan ödül bekliyorum.. kasdavdan alamadık bari orkid diyoruz :)...)