Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rip van winkle • 18 Nisan 2007 00:00 • #628260
    arkadaşlar, hemen hemen herkes organizasyondan şikayetçi ama, biraz da onları düşünün. o kadar şey var başlarında. bence iyi bi organizasyondu. end çalışanları kuilste ellerinden geldiğince hepimize yardımcı oldular. belki daha iyi olabilirdi ama amfilerde kötü değildi bence ^o) nys tüm finalist okullara başarılar. görüşmek üzere..
    Handan Hayrettin Yelkikanat Anadolu Meslek Lisesi
    judas priest - breaking the law
    BC237 - ikimize de yeter
    18 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: ilker_182


    abi tuvaletleri kullandırmadılar baya sıkıştım... :)
  • SwornToSatan • 18 Nisan 2007 00:00 • #628261
    http://www.youtube.com/watch?v=tNVBl9sOD74
    arkdaslar ızleyın bass gıtarı 360 derece cevrıyorum .. fınalde yapıım dıyenler solesın =) aslnda bızım grup gayet karsı bu harekete ya carparsam olmassa .. mıllete alay konusu oluruz dıye ama bı ızlıyın yorum yapın yaf =)
    haydarpasa teknık- bass
    canberk cakmak
  • demonwizard • 19 Nisan 2007 00:00 • #628262
    Kaçta başladığını sorsam çokmu ayıp ederim :P
  • caan • 19 Nisan 2007 00:00 • #628263
    okullar 14.45 te cıkmaya baslayacak..MENSUCAT SANTRAL PENCERE PERFORMANSI YOUTUBE DA...
  • caan • 19 Nisan 2007 00:00 • #628264
    pencere==http://www.youtube.com/watch?v=CpuCEbu_hd8
  • -_FiniscH_- • 20 Nisan 2007 00:00 • #628265
    arkadaşlar, hemen hemen herkes organizasyondan şikayetçi ama, biraz da onları düşünün. o kadar şey var başlarında. bence iyi bi organizasyondu. end çalışanları kuilste ellerinden geldiğince hepimize yardımcı oldular. belki daha iyi olabilirdi ama amfilerde kötü değildi bence ^o) nys tüm finalist okullara başarılar. görüşmek üzere..
    Handan Hayrettin Yelkikanat Anadolu Meslek Lisesi
    judas priest - breaking the law
    BC237 - ikimize de yeter
    18 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: ilker_182

    kuliste bize iyi davrananlar organizatörler değildi ama. daha önceden kasdav'a katılmış bizden en fazla 3 4 yaş büyük insanlardı (bkz. Elerki:D). bu insanlar sayesinde de kasdav'ın iyi bi organizasyon olduğu iddia edilemez!
    ayrıca sırf para kazanmak için kulisteki tuvaleti kitlediler. bir ara güvenlik görevlisinin birini pataklayarak dışarı çıkardığını ve azarladığını gördüm. çocuk "içeride arkadaşım var" dediyse de adam umursamadı ve kapıyı kitledi. sonra ne oldu bilmiyorum.
    bu bile bu adamların biz gençlerin hayalleriyle nasıl oynadığının kanıtıdır. sahne arkasında büyük bir heyecan içindeyken çişini yapmak için para istemeleri delalettir buna...
  • algen • 21 Nisan 2007 00:00 • #628267
    http://www.youtube.com/watch?v=i61l0z_vaho
    özel atacan lisesi final beste--DENİZ....
  • deepestpurple_ • 21 Nisan 2007 00:00 • #628268
    mensucat'ın davulcusu buralarda mı? burdaysa ö.m ile ulaşabilir mi bana? bi kaç bir şey soracaktım şarkıyla ilgili.. (: bir de fatih rüştü zorlu mükemmelmiş yaa onu nedense yeni izledim..davulcu arkadaşda manyak bi potansiyel var .p da vokal niye öyle komik komik yürümüş ki :D hatalar var ama genelde çok güzel bi performansmış... (:
  • -_FiniscH_- • 21 Nisan 2007 00:00 • #628269
    tuvaletle ilgilenen abi heyecandan çişi gelen arkadaşlara bilekleri görünce gereken töleransı gösterdi zaten... istemesini biliceksin.. ve ben de öğrendim ki.. o jüriye ayrılmış o yüzden vermemişler bizlere.. mantıksız olabilir hatta baya kötü de etmiş olabilirler ama para kazanmak için olduğunu sanmıyorum... orda ya 200 kişi aynı tuvaleti kullanıcaktık ya da jüri kullanıcaktı onlar jüri dediler :).. seçim meselesi bunlar.. olmadı şey diyebilirsin TUVALETE VERDİĞİM 2 YTLyi GERİ İSTİYORUM!... DERHAL!... hakkın var buna kanımca... hem müzik b.kun içinde boncuk değil midir?... lütfen boncuğa bakalım b.ku unutalım...
    20 Nisan 2007 Cuma | Yazan: rip van winkle

    bana istemesini öğret o zaman. yalan söyleyecek değilim gördüklerimi söyledim ve gördüklerimin de normal şeyler olduğunu savunuyorsan bir şey diyemem zaten sana.
    ayrıca o boncuğu bile hor gördülerse bana, ben de onları hor görürüm kusura bakma. getirdikleri tonmaister solo gitarın sesini açmaktan veya ricalarımızı bir kağıda yazıp uygulamaktan acizse ben de bana yaşatılanları görmezden gelemem.
    şimdi de "tonmaistere ses açtırmayı bileceksin" de hadi.
  • SlipknotSlave • 21 Nisan 2007 00:00 • #628271
    büyük bir heyecan içindeyken çişini yapmak için para istemeleri delalettir buna...
    20 Nisan 2007 Cuma | Yazan: -_FiniscH_-
    rezalete bak... açıp işeseydiniz duvarlara ne diyim... hala 21 yüzyıl geriden gelen zihniyet... 3 kuruş para için...