arkadaşlar, hemen hemen herkes organizasyondan şikayetçi ama, biraz da onları düşünün. o kadar şey var başlarında. bence iyi bi organizasyondu. end çalışanları kuilste ellerinden geldiğince hepimize yardımcı oldular. belki daha iyi olabilirdi ama amfilerde kötü değildi bence ^o) nys tüm finalist okullara başarılar. görüşmek üzere..
Handan Hayrettin Yelkikanat Anadolu Meslek Lisesi
judas priest - breaking the law
BC237 - ikimize de yeter
18 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: ilker_182
kuliste bize iyi davrananlar organizatörler değildi ama. daha önceden kasdav'a katılmış bizden en fazla 3 4 yaş büyük insanlardı (bkz. Elerki:D). bu insanlar sayesinde de kasdav'ın iyi bi organizasyon olduğu iddia edilemez!
ayrıca sırf para kazanmak için kulisteki tuvaleti kitlediler. bir ara güvenlik görevlisinin birini pataklayarak dışarı çıkardığını ve azarladığını gördüm. çocuk "içeride arkadaşım var" dediyse de adam umursamadı ve kapıyı kitledi. sonra ne oldu bilmiyorum.
bu bile bu adamların biz gençlerin hayalleriyle nasıl oynadığının kanıtıdır. sahne arkasında büyük bir heyecan içindeyken çişini yapmak için para istemeleri delalettir buna...