Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • cavalye • 14 Nisan 2007 00:00 • #628216
    yaavv millet sonuncu çıkıyoruz diye üzülmeyin biz 28. çıkıyoruz üzülmüyoruz.. çünkü; zaten ödül töreni yapılcak herkes beklemek zorunda.. tabi ödül almayacağına inanan varsa gidebilir onların ödülünü ben alırım..

    MELTEPE KADİR HAS ANADOLU LİSESİ(normalde MALTEPE'de kasdav.net teki sitede zekinin biri meltepe yazmış herkeste dalga geçiyor.. bir üstümüzde maltepe merkez anadolu yazıyor.. hadi elin kaydı yanlış yazdın hayatında bu ilçeyi hiç duymadın be admin üstünden kopyada mı çekemedin altı üstü maltepe yazacan şunu.)

    electro gitarist sercan..
  • T-rock-TOR • 14 Nisan 2007 00:00 • #628217
    :Dya benim derdim seyirci değil amfiler haşat olmuş oluyor 30 lara gelene kadar..neyse eğlenecez inş. ben o gün birde matematik yarışmasına girecem bakalım koştur koştur:)
  • rip van winkle • 14 Nisan 2007 00:00 • #628218
    sanırım soundcheckten sonra denemeye gidicem.. denemeden çıkıp yarışmaya gelicem... ben ölmüşüm..
  • cavalye • 14 Nisan 2007 00:00 • #628219
    KADİR HAS ANADOLU LİSESİ
    H.İ.M- JOİN ME iyi seyirler...

    http://www.youtube.com/watch?v=w9vt0GazyqQ
  • caan • 14 Nisan 2007 00:00 • #628220
    CUMARTESI GUNU 10 0kul cıktı pencere parcasına kadar ..orayı dagıtan ınleten pencereydı..sıralamada bı degısılık oldu anıden bızım cıkacagımız soylendı 4 dk mız vardı.gıtarıst arkadasım 4 dk da ancak akordunu yapabıldı..sonunda pencerenın hakkını vere vere caldık..fınalde daha ıyısını yapacagımıza ınanıyorum..bızde 120 bılet sattık ama gectık..bu yarısmada sıke felan yokk..aklınıza sokun..gecen grupları tebrık edecegınıze ortamı gerıyorsunuz..saygı denen bır olay var..ona bakarsan daha rezıl gruplar fınale kaldı
  • badsoul • 14 Nisan 2007 00:00 • #628221
    ŞİŞLİ ANADOLU LİSESİ
    Rolling Stones - Paint It Black
    http://www.youtube.com/watch?v=NRLJ0J0vEuI
  • AlperSina • 14 Nisan 2007 00:00 • #628222
    CUMARTESI GUNU 10 0kul cıktı pencere parcasına kadar ..orayı dagıtan ınleten pencereydı..sıralamada bı degısılık oldu anıden bızım cıkacagımız soylendı 4 dk mız vardı.gıtarıst arkadasım 4 dk da ancak akordunu yapabıldı..sonunda pencerenın hakkını vere vere caldık..fınalde daha ıyısını yapacagımıza ınanıyorum


    Peki nerede tevazu?
    BU sadece 1 kişiydi ama herkese bu lafım. Şişine şişine bak bunu çalabiliyorum diyenler bence sırf bunun yüzünden çıkarılamayabilirdi. (ben organizatör olsam çıkarmazdım anlamında şeettirttim)

    Bizim grup gerçekten vasatın altında bir performans göstermiş. İzleyince anladım. Vokal alakasız tondan söylemiş. 2. gitar duyulmuyor ve ritm kopuklukları var. Harbi kötüymüş yani...
    http://www.youtube.com/watch?v=T8EMQKuDC5Q
    Ama ben gene de cumartesi çalınan fuel'dan daha iyi olduğumuzu düşünüyorum. Ya da smoke on the waterdan...
  • caan • 14 Nisan 2007 00:00 • #628223
    Peki nerede tevazu?
    BU sadece 1 kişiydi ama herkese bu lafım. Şişine şişine bak bunu çalabiliyorum diyenler bence sırf bunun yüzünden çıkarılamayabilirdi. (ben organizatör olsam çıkarmazdım anlamında şeettirttim)

    Bizim grup gerçekten vasatın altında bir performans göstermiş. İzleyince anladım. Vokal alakasız tondan söylemiş. 2. gitar duyulmuyor ve ritm kopuklukları var. Harbi kötüymüş yani...
    http://www.youtube.com/watch?v=T8EMQKuDC5Q
    Ama ben gene de cumartesi çalınan fuel'dan daha iyi olduğumuzu düşünüyorum. Ya da smoke on the waterdan...
    14 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: AlperSina

    bızle alakası yok sıralama yanlıs yapılmıs..olabılır bole seyler..ama senı tebrık etmek ıstıyorumm..herkes senın gıbı grubundakı hataları gorebılse bukadar sorun cıkmaz..
  • girl_of_bodom • 14 Nisan 2007 00:00 • #628224
    finalde istanbul lisesi de olmalıydı
  • __the queen__ • 14 Nisan 2007 00:00 • #628225
    bu iki fuel madem bu kadar çok eleştiri alıyor..iki grubunda fuel çalarken ki videolar yok mu... ?