Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • caan • 14 Nisan 2007 00:00 • #628223
    Peki nerede tevazu?
    BU sadece 1 kişiydi ama herkese bu lafım. Şişine şişine bak bunu çalabiliyorum diyenler bence sırf bunun yüzünden çıkarılamayabilirdi. (ben organizatör olsam çıkarmazdım anlamında şeettirttim)

    Bizim grup gerçekten vasatın altında bir performans göstermiş. İzleyince anladım. Vokal alakasız tondan söylemiş. 2. gitar duyulmuyor ve ritm kopuklukları var. Harbi kötüymüş yani...
    http://www.youtube.com/watch?v=T8EMQKuDC5Q
    Ama ben gene de cumartesi çalınan fuel'dan daha iyi olduğumuzu düşünüyorum. Ya da smoke on the waterdan...
    14 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: AlperSina

    bızle alakası yok sıralama yanlıs yapılmıs..olabılır bole seyler..ama senı tebrık etmek ıstıyorumm..herkes senın gıbı grubundakı hataları gorebılse bukadar sorun cıkmaz..
Bu konunun tüm mesajları