yaavv millet sonuncu çıkıyoruz diye üzülmeyin biz 28. çıkıyoruz üzülmüyoruz.. çünkü; zaten ödül töreni yapılcak herkes beklemek zorunda.. tabi ödül almayacağına inanan varsa gidebilir onların ödülünü ben alırım..
MELTEPE KADİR HAS ANADOLU LİSESİ(normalde MALTEPE'de kasdav.net teki sitede zekinin biri meltepe yazmış herkeste dalga geçiyor.. bir üstümüzde maltepe merkez anadolu yazıyor.. hadi elin kaydı yanlış yazdın hayatında bu ilçeyi hiç duymadın be admin üstünden kopyada mı çekemedin altı üstü maltepe yazacan şunu.)