-
mensucat'ın davulcusu buralarda mı? burdaysa ö.m ile ulaşabilir mi bana? bi kaç bir şey soracaktım şarkıyla ilgili.. (: bir de fatih rüştü zorlu mükemmelmiş yaa onu nedense yeni izledim..davulcu arkadaşda manyak bi potansiyel var .p da vokal niye öyle komik komik yürümüş ki :D hatalar var ama genelde çok güzel bi performansmış... (:
21 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: deepestpurple_
buradayım buyrun.ozel mesajda attım.sorun ne soruyosanız..yardımcı olurum.
-
Final saat kaçta başlıyor?
-
bu gun yenı bı kac sey ekledık du hast a,, baktık cok kolaymıs =) artık suprız olsun herkeze bız baya bı beyendık.... umarım ızlemeye gelenlerede begendırrız bu seklde du hastı =))
haydarpasa teknık - bass
rammstein - du hast
-
Final saat kaçta başlıyor?
26 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: berensu
Seyirci girişi 1de başlıyor,yarışma ise 3te başlıyor.Resmi siteden öğrenmek istediğiniz bilgileri öğrenebilirsiniz bunun haricinde sitede yazmayan ya da açıklık kazanmayan konular için de forumdan bilgi alablirsiniz.
Herkese iyi eğlenceler. :)
-
iğrenç bi organizasyon
intaş lisesi blinded in chains le cıkamadılar finale
sezin lisesi cıkamadı finale ( hatasız caldılar guzel bi performanstı)
sweet home alabama calan okulun adını hatırlayamıyorum onlarda guzel caldılar onlarda cıkamadılar abuk subuk okullar finale cıktı hala bana canım kasdav cicim kasdav diyosunuz efendim şike falan yok diyosunuz
-
istedğinizi yazın düşünün ama cumartesi mensucattan öyle bir pencere ve öyle bir sahne şovu izliyceksiniz ki ! Ben yapmak için sabırsızlanıyorum!!! (süper olcak kaçıranlara üzülüyorum) herkese başarılar! (birde bi kaç kişi b.k atmaya kalkışmış. yapmayın eğer biz bir nota ya bile düzgün, hakkını vere vere basıyorsak siz saygı duymak zorundasınız! -bizde size- asla saygısızlık etmeyin zaten sizlere kalmadı! jüri diye bişey olmazdı o zaman!) (Solisk-gitarist)
-
ya sallayn artık hala kasdav kasdav:D
-
abi madem jüri vardı kural vardı 4 dakkadan fazla çalmak yasak değil miydi?? maltepe merkez neden finalde sormamda sakınca var mı acaba?? yani kimseye bok atmak değil amacım ama sütten çıkmış ak kaşık da değil herkes yemeyelim birbirimizi biz bizeyiz burda =)
-
ben ve arkadaşımda ordaydık zaten müzikten öyle bi bok anlamayıpta anlıyomuş gibi görününlerden biri olmak istemiyorum :) yani müziği anca kulağa hoş gelen yanıyla yorumlarım.. ama keman olsa ayrı neyse XD hea bu arada filorya teyfik ercan gerçekten süperdi.. =) bzim[insa] okul katılamdı okula korkmaz yiğitteki arkdşmla gittim :D zaten okul 300 kişi azcık kişi gelmişti.. bence korkmaz yiğitte çok güzeldi =) kulağa hoş gelme açısından :P(arkdşım yanmda =) gerçekten iyi bi performans sergilediler =) [deep purple] Neyyssee onlarında dışında bi kaç grup daha güzeldi sonra sıkıldık =) [rujlarımı ona buna sürmedik desem.. kafamı sallamadık desem.. gülü mü çalmadık desemm =] neysse assdassd XD herkes kibaksn iyi olan kazansın..
zuzular.
-
whitesnake çalan grubun birincilik haberini bekliyorum 2 sene once papa roach çalan grubunkini tahmin etmiştim adamlara kıl olduğum halde