Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • PunKy_anGeL • 28 Nisan 2007 00:00 • #628292
    ben ve arkadaşımda ordaydık zaten müzikten öyle bi bok anlamayıpta anlıyomuş gibi görününlerden biri olmak istemiyorum :) yani müziği anca kulağa hoş gelen yanıyla yorumlarım.. ama keman olsa ayrı neyse XD hea bu arada filorya teyfik ercan gerçekten süperdi.. =) bzim[insa] okul katılamdı okula korkmaz yiğitteki arkdşmla gittim :D zaten okul 300 kişi azcık kişi gelmişti.. bence korkmaz yiğitte çok güzeldi =) kulağa hoş gelme açısından :P(arkdşım yanmda =) gerçekten iyi bi performans sergilediler =) [deep purple] Neyyssee onlarında dışında bi kaç grup daha güzeldi sonra sıkıldık =) [rujlarımı ona buna sürmedik desem.. kafamı sallamadık desem.. gülü mü çalmadık desemm =] neysse assdassd XD herkes kibaksn iyi olan kazansın..

    zuzular.
Bu konunun tüm mesajları