mensucat'ın davulcusu buralarda mı? burdaysa ö.m ile ulaşabilir mi bana? bi kaç bir şey soracaktım şarkıyla ilgili.. (: bir de fatih rüştü zorlu mükemmelmiş yaa onu nedense yeni izledim..davulcu arkadaşda manyak bi potansiyel var .p da vokal niye öyle komik komik yürümüş ki :D hatalar var ama genelde çok güzel bi performansmış... (:
21 Nisan 2007 Cumartesi | Yazan: deepestpurple_
buradayım buyrun.ozel mesajda attım.sorun ne soruyosanız..yardımcı olurum.