abi madem jüri vardı kural vardı 4 dakkadan fazla çalmak yasak değil miydi?? maltepe merkez neden finalde sormamda sakınca var mı acaba?? yani kimseye bok atmak değil amacım ama sütten çıkmış ak kaşık da değil herkes yemeyelim birbirimizi biz bizeyiz burda =)