Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • BurakFender • 13 Nisan 2007 00:00 • #628206
    arkadaşlar yapmayın etmeyin.şu yorumu okudum:

    bende intaşa katılıyorumm kesinlıklee finalde olmaları gerekıyordu... pencereyi rezil eden bi mensucat finale kaldıysa intaş hayli hayli kalmalıydı... KEMAL ATATÜRK LİSESİ favorim metallica fuel gibi zor bir parçayı muhteşeme yakın yorumladılar HELAL olsun:) ayrıyetten kasdavın ne kadar adil bi yarışma oldugunu sölemek istiyorum çünkü isme göre finale almıyorlar mesela everytime i die ı rezil eden istanbul lisesini finale almadılar helal olsun kasdav jurisi:)
    12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: cmtrkn89

    ya biz arkadaşlarla fuel bittiğinde hala sound checkteler sandık.ya tamam emeğe saygı falan da burada emek yokki.adamlar çalışmamış bile.ne ritm ne bişey...bir de şarkı zor değil pek ama.lütfen ya.

    neyse onu geçtim bence genelde insanlar çaba göstermiş.yine bazı torpiller olsada...
    alman lisesi, st benoit(bestede de yorumda da favorim), nişantaşı ışık(memory remains güzeldi çok) ve smoke on the water ı çalan arkadaşlar(hatırlamıyorum hangi okuldu) benim favorilerimdi.birde şu başta çıkan objektif denen grup gürültü zaman kaybından başka birşey değildi...
    saygılar...
  • BurakFender • 13 Nisan 2007 00:00 • #628207
    ha bu arada cumartesi de sanırım fuel çalınmış onu bilmiyorum ben pazar günü olandan bahsediyorum.onlar finale çıktıysa yuh derim...
  • eMu • 13 Nisan 2007 00:00 • #628208
    pentagram bir ile finale kalınıyor avenged sevenfold finale bile kalamıyor :D üstelik videolardan izledigim kadarıyla avenged ı kötü çalmamışlar ama keşke 2. albumden birşeyler çalsadınız belki biraz daha melodik oldugu için finale bırakabilirlerdi

    a7x !!!!!
    13 Nisan 2007 Cuma | Yazan: dprojekt666


    şarkıya göre finale kalınsaydı söylediğin gruptan önce daha bir sürü grup vardı...
  • RevengeISeek • 13 Nisan 2007 00:00 • #628209
    Arkadaşlar bitsin artık bütün tartısmalar.. belki gerçekten beğenmiyoruz finale çıkan okulları.. ama bunları sürekli bastırarak söylemek ayıp oluyor artık.. hiç bir müzisyene diğerini suçlamak yakışmıyor.. bizde elendik.. belki hakettik elenmeyi belkide haketmedik.. elenmemizin sebebi ne olursa olsun.. sikeyle veya adilde olsa sonuc değişmeyecek..

    finale kalan herkese başarılar.. finale kalamayanların yerine de eğlenin..

    dipnot:) intaş lisesinin tepkisi sadece yarışmayı düzenleyenlereydi.. özellikle bi okula veya bi şahsa değil..

    intaş lisesi
    (vokal düsh)
  • kaanxxx • 13 Nisan 2007 00:00 • #628210
    ya bilet satışı finale kalmada etkili olmuyo ki biz 250 sattık intaş ın da 292 falan bişey sattığını duymuştum. ama yine de üzülmedim değil işin açıkcası finale kalamamamıza çünkü jüri ve salon un tepkileri gayet iyiydi ve iyi çaldık bence. dediğim gibi bilet olayı pek etki etmese de bağış olayına kasabilirsiniz sanırsam daha etkili :D

    Burak Bora Anadolu Lisesi - Long Live Rock 'N' Roll
  • kaanxxx • 13 Nisan 2007 00:00 • #628211
    bu arada bir de tanıdıklarınız varsa yukarılardan süreyi baya bi aşsanız da finale kalabiliyorsunuz
  • T--RoCk--ToR • 13 Nisan 2007 00:00 • #628212
    BurakFender arkadasım biz CUMARTESİ Fuel çaldık Kemal Atatürk Lisesi olarak finale çıkan bizim Fuel:) Pazar günkü kalmadı finale,biliyorum onları da, izlemiştim:)
  • cmtrkn89 • 13 Nisan 2007 00:00 • #628213
    arkadaşlar biraz ukalaca konuştuğumu savunmanız normal ama 28 nisan cumartesi günü 30. sırada çıkıcak olan Kemal Atatürk Lisesi grubunun ne kadar iyi olduğunu kalanlar anlayacak ve bana hak verecektir... ayrıyetten tek metallica da finale kalanlar da onlr neyse arkadaşlarr herkez dinleyince görücektir neyin ne olduğunu...
    herkese finale kadar bol müzikli günler
    NOT: fazla bilet satıpta kasdava para kazandırmayalım arkdaşlar:)
  • T-rock-TOR • 14 Nisan 2007 00:00 • #628214
    ya tamam son kez ve yaptığım hataları toparlamak adına yazıyorum..öncelikle bu gerginlik adına özür dilemem gerekiyor sanırım..sonrasında skater_memo "zor" kısmını siyahla yazmamışsın 3 defa falan kontrol ettim yanlış olmasın diye:) öyle olunca ben biraz farklı anladım tabi. diğerinde de ortaya bi laf atmışsın ve bizimle ilgili konu dönerken oldugu için bu "övünenler" lafını biraz üstüme alındım..ayrıca tekrar belirtiyorum cmtrkn grup üyesi değildir dışardan yakın arkadaımızdır.. biz kemal atatürk lisesi öğrencileri cumartesi günü fuel çaldık ve finale kaldık. pazar çalan profilo kağıthaneyle ortak şarkı çalmamız dışında hiçbir alakamız yok.. finalde de son grupmuşuz bu ne şanstır vallahi:)

    herkese bol müzikli günler..
  • rip van winkle • 14 Nisan 2007 00:00 • #628215
    bi dağıtamadık ya şu konuyu.. final diyorum final.. ne kadar eğlenceli olcakmış.. ooh ooh müzik falan.. sahne şovu, gençler, türlü sürprizler :P :)