arkadaşlar biraz ukalaca konuştuğumu savunmanız normal ama 28 nisan cumartesi günü 30. sırada çıkıcak olan Kemal Atatürk Lisesi grubunun ne kadar iyi olduğunu kalanlar anlayacak ve bana hak verecektir... ayrıyetten tek metallica da finale kalanlar da onlr neyse arkadaşlarr herkez dinleyince görücektir neyin ne olduğunu...
herkese finale kadar bol müzikli günler
NOT: fazla bilet satıpta kasdava para kazandırmayalım arkdaşlar:)